Оптимізация Google Мій Бізнес (Карти Google)

27.10.2021

Автор: Mappers

Як оптимізувати Google Мій Бізнес (Карти Google) для Бізнесу?

В цій статті ми не будемо розглядати процедуру реєстрації в системі Google Мій Бізнес, про неї є дуже багато різних матеріалів і при бажанні все можна знайти самостійно.

 Цей матеріал в першу чергу для тих, хто хоче покращити показник ефективності точки на карті Google для свого бізнесу.

Відео формат:

Содержание:

  1. Головний Алгоритм (Що потрібно знати і розуміти)
  2. Інформація про компанію
    1. Назва вашої компанії
    2. Категорія
  3. Питання/Відповідь
  4. Фото і відео матеріали
    1. Фото і рубрики
    2. 360 панорами
    3. Відео
  5. Работа з Записами (Постами)
  6. Відгуки

 

Головний алгоритм

Перед тим, як розпочати, я би хотів, щоб ви усвідомили одну просту істину: все, що ви робите в системі Google Мій бізнес, оцінюється Алгоритмом (Google робот) ПЛЮС, все, що роблять ваші клієнти на картці (точці) вашої компанії, теж відслідковується. На основі цих даних  формується рейтинг компанії (місце в пошуку).

Інформація про компанію

Важливо пам'ятати, що змінити інформацію про вашу компанію може будь-який користувач пошуку Google, якщо він приєднається до програми місцевих експертів Google. Це дуже просто і тому потрібно постійно перевіряти, щоб інформація про вашу компанію відповідала вашим вимогам і не порушувала правила Google. Чим вище рівень місцевого експерта, тим простіше йому змінити інформацію про вас:

 

Назва вашої компанії

Правильна назва - один з найважливіших пунктів, які потрібно заповнити без порушення правил Google. Дуже часто люди ігнорують ці правила або намагаються бути нахабнішими та розумнішими за інших, наприклад:

  • намагаються додати в назву всі свої товари або послуги:

– используют адрес компании в названии:

– используют недопустимые слова:

 

До чого це може привести:

  • По-перше, це зайва робота, тому що система по певним словам автоматично знижує рейтинг компанії, яка в назві вживає надто багато слів. А із введенням пошукового алгоритму BERT ці дії ще більше погіршують ситуацію.
  • По-друге, всі зайві слова може видалити модератор або місцевий експерт, а для того, щоб стати місцевим експертом потрібен лише телефон і реєстрація.  Наприклад: я видалив всі зайві слова в назвах магазинів Фокстрот в Києві за 5 хвилин… марна робота.
  • По-третє, на вас можуть поскаржитися конкуренти в службу підтримки Google і будуть праві - ви порушуєте правила. Якщо такі порушення будуть систематичні - це може привести до блокування аккаунта або картки компанії. Насправді ніхто не розуміє, як складно потім розблоковувати картку, поки не пройде цю процедуру самостійно. Заявки на розблокування проходять ручну перевірку, а оскільки таких заявок дуже багато, це може тривати від 3-х місяців до 1 року! У нас були випадки таких скарг від конкурентів, приводом стала робота компанії по просуванню в пошуку.

Категорія

Дуже важливо правильно вибрати основну категорію бізнесу. Звичайно, буває, що фірма займається багатьма напрямами. Для таких випадків є можливість вибрати до 10 додаткових категорій. Потрібно пам'ятати, що, якщо вашої категорії немає в списку, ви можете її вказати в назві. Наприклад: зараз в 2020 ще немає категорії "ремонт електронних сигарет", є тільки продаж. В такому випадку ви можете прописати це в назві.

 

Територія обслуговування

Скажімо так, в 2020 цей функціонал ще не до кінця оптимізований. Ми не рекомендуємо виставляти територію, якщо ви не працюєте в одному місті. Наприклад, певна компанія знаходиться в місті М. Ви живете недалеко від міста М і бажаєте скористатися послугами цієї компанії, але не можете її побачити на карті, тому що в компанії виставлена територія обслуговування – місто М.

За логікою Google територія обслуговування – це здатність компанії обслуговувати свої клієнтів у межах 2-х годинної доступності подорожі на власному автомобілі. Тобто якщо ви користуєтесь підрядником (служба доставки, пошта) то територія обслуговування не може бути. Так не може бути територія обслуговування уся країна, або область.

 Графік роботи

Здавалося б: один раз зазначив і все. Але це не так. Справа в тому, що наша активність як власника бізнесу вимірюється алгоритмом. І кожна зміна в графіку сприятливо впливає на активність. Тому, якщо ви не працюєте в певні дні, оповістіть про це ваших клієнтів.

Телефон

Зазначте та рідше змінюйте.

Коротка назва (g.page) – вимкнена наразі, якзо у вас є, то вам повезло

Дуже корисна нова функція. За допомогою цієї функції можна легко поділитися коротким посиланням на компанію, наприклад, коли вам потрібно повідомити адресу, а також попросити відгуки у ваших клієнтів після того, як ви сформуєте просте посилання.

Наприклад: ви можете подякувати нам за цю статтю ось тут : g.page/mappersgeo/review

Веб-сайт

 Важливо вказати сайт вашої компанії, якщо він у вас, звичайно ж, є. Але якщо немає и- не біда. В меню зліва ви можете створити його у вигляді простої бізнес сторінки. Це дуже корисна функція для невеликих або молодих компаній.

Товари та послуги, меню

Дуже важливо заповнити ці дві позиції. Адже тоді вас зможуть знаходити по ваших товарах або послугах.

Атрибути

Це додаткова детальна інформація про можливості вашої компанії або її особливості. Широкий вибір атрибутів доступний далеко не в кожній категорії бізнесу. Атрибути не впливають на результати пошуку.

Коротко про компанію. (750 символів)

Дуже важливий розділ компанії. Потрібно проявити суміш фантазії і стислості. Саме цей текст повинен максимально корисно розповісти про вас, можна вставити короткий текст з конкретними послугами, які надає ваша компанія. Це допоможе зацікавити потенційного клієнта.

Питання/Відповідь

Подібно до чату між користувачами карт Google, це форма запитань та  відповідей на картці вашої компанії. Ви, як клієнт, можете поставити будь-яке запитання, користувач карт або безпосередньо власник компанії може на нього відповісти. Тут можна зустріти відповіді на найпопулярніші  запитання, які задають клієнти. Потрібно пам'ятати, що на запитання про вашу компанію може відповісти і стороння людина, якщо, на її думку, вона знає відповідь.

Фото та відео матеріали

         а. Фото та рубрики

Дуже важливо в системі Google Мій бізнес розмістити багато якісних фото. Фотографії повинні чітко показувати, де знаходиться і як виглядає ваша точка. Це фасад будівлі, ваші вивіски та вказівники, графік роботи. Ми рекомендуємо фотографії зроблені для акцій та пропозицій видаляти, як тільки вони стають неактуальними, наразі якщо ви робите публікацію фотографія не зберігається, тому якщо атк трапляється зверніться в підтримку.

 Не забутьте додавати фото при заповненні, бажано заповнити всі додаткові категорії, такі як: Персонал, Робочий процес, біля роботи -  тощо. ДУЖЕ ЧАСТО ЛЮДИ ВИКОРИСТОВУЮТЬ ВЕРТИКАЛЬНІ ФОТО ЯКІ АПРІОРІ ВВАЖАЮТСЬЯ СИСТЕМОЮ ЯК ПОГАНІ/НИЗЬКОЇ ЯКОСТІ - НАМАГАЙТЕСЯ ПУБЛІКУВАТИ ГОРИЗОНТАЛЬНІ ФОТО!

  1. 360 панорами

Компанія Google просуває ринок панорамних знімків та продає безліч рішень для їхньої зйомки. Тому компанії, які мають на своїй картці панорамні знімки 360 градусів, мають перевагу та отримують більше уваги як від людей, так і від алгоритму Пошук Google.

Можна сказати, що сьогодні наявність таких знімків обов'язкова!

Середня вартість таких знімків по Україні коливається від 100 до 500 умовних одиниць. Наша компанія, на щастя, знайшла спосіб зменшити вартість цієї роботи в 2, а то і в 3 рази та досягти такого ж результату.

         с. Відео

Після останнього оновлення стало можливим публікувати відеосюжети короткої довжини (до 30 секунд) на картці компанії. Ми рекомендуємо знімати такі відеоролики самостійно або замовляти у нас монтаж фрагментів. Наявність хоча б одного відеоролика допомагає впливати на систему та збільшувати активність і рейтинг компанії.

Для кращої орієнтації важливо показати приміщення, де ви знаходитесь, і як вас знайти, адже ми працюємо з картами, а не Instagram.  Потім можна коротко розповісти про себе або вашу компанію.

Потрібно пам'ятати, що Google помітно знижує якість відео після публікації, тому знімати можна і на звичайний телефон.

Записи або Пости

Записи доступні протягом 7 днів. Пам'ятайте, що таким чином ви також створюєте активність. Тому потрібно публікувати не менше 4 записів (постів) в місяць або спостерігати за конкурентами та робити більше постів, ніж вони.

Якщо ви публікуєте пост про акції, то цей запис буде активний протягом періоду проведення акцій.

Записи можна публікувати з комп'ютера, на наш погляд, це зручніше:

 

А також з телефону через додаток Google Мій Бізнес. Android & iOS.

На телефоні написати хороший текст та обрати якісні  зображення, погодьтеся, важко.

Ми рекомендуємо компаніям, на які працюють SMM менеджери, дублювати всю корисну інформацію із соціальних мереж в сервіс карт.

Відгуки

Напевно, найбільший і самий корисний розділ. Відразу хочу сказати, що дуже багато людей більше довіряє місцевим компаніям, дуже великий відсоток людей (більше 80%) читають відгуки та довіряють їм. Для людей важлива думка інших, тому відгуки на карті Google нам замінили сарафанове радіо.

Інша справа, що зараз дуже багато компаній підробляють відгуки. Маленькі компанії думають, що вони розумніше за найбільшу і дуже могутню компанію у світі і не розуміють, що великий алгоритм практично неможливо обдурити.

Але задовольнити - можна!

Все дуже просто – просіть своїх клієнтів залишати відгуки та відповідайте на них. Це єдиний шлях до успіху.

Найголовніше - не порушуй правил.

Не потрібно пропонувати за відгуки знижку або чашку кави, просто просіть у людини відгук. Невже після гарного обслуговування і уваги до себе людина зможе відмовити вам?

Працюйте старанно і якісно і отримаєте гарну оцінку своєї роботи. І тоді конкуренти з їх купленими відгуками не будуть для вас мати значення.

 Куплені відгуки легко банить система, для прискорення цього процесу досить подати скаргу до Центру обслуговування.

 Все перераховане вище ми можемо зробити для Вас недорого, а головне - якісно!

Сподіваємося, що ця стаття була корисною для вас.

😊

Ось наш канал YouTube – для тих, кому ліньки читати

Наша сторінка Facebook, нас можна віддячити рекомендацією.

І ми на карті Google  —де нас також можна віддячити за статтю

 

Читайте также

01.01.1970

Автор:

01.01.1970

Автор:

01.01.1970

Автор: