Посібник: Технологія мотивації і соціальних рекомендацій

27.10.2021

Автор: Mappers

Мотиватори

Кожен клієнт є розповсюджувачем інформації про ваші товари, послуги,  це сприяє залученню нових клієнтів та процвітанню вашого бізнесу.  Правильна мотивація людини в цьому процесі - ключовий чинник. З цією метою був розроблений спеціальний інструмент по роботі з клієнтами - мотиватор.

Мотивартор - це носій, який закликає ваших клієнтів до дії для просування вашого товару або послуги.

Мотиватори бувають статичні і переносні. Статичний мотиватор може бути у вигляді інформаційної таблички (постер на стіні, табличка на барній стійці, столику). Переносний мотиватор друкується на рекламних носіях: флаєра, буклети, візитні картки.

Як правильно розмістити мотиватор?

  1. Статичний мотиватор повинен розташовуватися на видному місці таким чином, щоб кожен клієнт звертав на нього увагу, міг його розглянути і легко використовувати QR код.
  2. Переносні мотиватори потрібно розміщувати в доступному і зручному для клієнтів місці. Це можуть бути столики в залах очікування, в кафе, барні стойки тощо. Співробітники можуть дати їх клієнтові після надання послуги, під час продажу товару разом з чеком або рештою.
  3. Кожен співробітник повинен знати, як користуватися мотиватором (дивитись інструкцію з використання нижче), щоб при необхідності допомогти клієнту.

 

Як користуватися QR кодом?

Android

  1. Відкрити додаток зчитування QR кодів (Cкачати можна в Google Play, наприклад: QR Scanner, QR Reader, Bar code Scanner, в деяких телефонах вбудований в додаток камери).
  2. Навести камеру на QR код та дочекатися його активації.
  3. Відкрити посилання / сторінку, вказані в коді.
  4. На сторінці, яка з'явилася, вибрати потрібний клієнтові варіант розповсюдження (Карта Google, соцмережа або месенджер).

 

IOS (IPhone, MacBook, IPad)

  1. Відкрити програму камери на пристрої.
  2. Включити зчитування QR коду, навести камеру на QR код та дочекатися його активації, Якщо ця функція неактивна, то потрібно зайти в налаштування iOS> Камера> і дозволити перевірку QR кодів.
  3. 3. За допомогою браузера відкрити посилання / сторінку, яка вказана в коді.
  4. На сторінці, яка з'явилася, вибрати потрібний клієнтові варіант розповсюдження (Карта Google, соцмережа або месенджер).

 

Як залишити відгук, без QR коду?

Вам необхідно ввести у браузері ваше персональне посилання у форматі:(clients.mappers.com.ua/КЛИЕНТ-ID), де "КЛІЄНТ-ID" - ідентифікатор вашого закладу, відправляється на вашу електронну пошту після завершення роботи над вашим об'єктом.

 

Що робити, якщо клієнт знаходиться на відстані?

Якщо компанія працює віддалено і ваші клієнти знаходяться на відстані, то ви можете:

  1. Надіслати ваше особисте посилання на сторінку рекламації, в форматі: (clients.mappers.com.ua/КЛИЕНТ-ID), де де "КЛІЄНТ-ID" - ідентифікатор вашого закладу, відправляється на вашу електронну пошту після завершення роботи над вашим об'єктом.
  2. При відправці разом із товаром відправити такі переносні мотиватори, як флаєр або візитка.

 

Інструкція для власника, адміністрації, менеджера

Кожен співробітник повинен розуміти: "Чим більше задоволених клієнтів залишать свій відгук або рекомендацію за допомогою мотиватору, тим більше нових клієнтів отримає компанія!".

Тому потрібно постійно стежити за тим, чи персонал виконує наступні рекомендації:

  1. Статистичні мотиватори повинні бути на видних місцях. Необхідно контролювати кількість переносних мотиваторів.
  2. Співробітники повинні звертати увагу клієнтів на мотиватори.
  3. Співробітники повинні давати переносні мотиватори кожному клієнту.
  4. Персонал повинен відповідати на відгуки клієнтів в соціальних мережах і геолокаційних сервісах (Google Мій бізнес, Trip Advisor, Foursquare, Facebook тощо).

Читайте также

01.01.1970

Автор:

01.01.1970

Автор:

01.01.1970

Автор: