Посібник: Технологія мотивації і соціальних рекомендацій

27.10.2021
Мотиватори
Кожен клієнт є розповсюджувачем інформації про ваші товари, послуги, це сприяє залученню нових клієнтів та процвітанню вашого бізнесу. Правильна мотивація людини в цьому процесі - ключовий чинник. З цією метою був розроблений спеціальний інструмент по роботі з клієнтами - мотиватор.
Мотивартор - це носій, який закликає ваших клієнтів до дії для просування вашого товару або послуги.
Мотиватори бувають статичні і переносні. Статичний мотиватор може бути у вигляді інформаційної таблички (постер на стіні, табличка на барній стійці, столику). Переносний мотиватор друкується на рекламних носіях: флаєра, буклети, візитні картки.
Як правильно розмістити мотиватор?
- Статичний мотиватор повинен розташовуватися на видному місці таким чином, щоб кожен клієнт звертав на нього увагу, міг його розглянути і легко використовувати QR код.
- Переносні мотиватори потрібно розміщувати в доступному і зручному для клієнтів місці. Це можуть бути столики в залах очікування, в кафе, барні стойки тощо. Співробітники можуть дати їх клієнтові після надання послуги, під час продажу товару разом з чеком або рештою.
- Кожен співробітник повинен знати, як користуватися мотиватором (дивитись інструкцію з використання нижче), щоб при необхідності допомогти клієнту.
Як користуватися QR кодом?
Android
- Відкрити додаток зчитування QR кодів (Cкачати можна в Google Play, наприклад: QR Scanner, QR Reader, Bar code Scanner, в деяких телефонах вбудований в додаток камери).
- Навести камеру на QR код та дочекатися його активації.
- Відкрити посилання / сторінку, вказані в коді.
- На сторінці, яка з'явилася, вибрати потрібний клієнтові варіант розповсюдження (Карта Google, соцмережа або месенджер).
IOS (IPhone, MacBook, IPad)
- Відкрити програму камери на пристрої.
- Включити зчитування QR коду, навести камеру на QR код та дочекатися його активації, Якщо ця функція неактивна, то потрібно зайти в налаштування iOS> Камера> і дозволити перевірку QR кодів.
- 3. За допомогою браузера відкрити посилання / сторінку, яка вказана в коді.
- На сторінці, яка з'явилася, вибрати потрібний клієнтові варіант розповсюдження (Карта Google, соцмережа або месенджер).
Як залишити відгук, без QR коду?
Вам необхідно ввести у браузері ваше персональне посилання у форматі:(clients.mappers.com.ua/КЛИЕНТ-ID), де "КЛІЄНТ-ID" - ідентифікатор вашого закладу, відправляється на вашу електронну пошту після завершення роботи над вашим об'єктом.
Що робити, якщо клієнт знаходиться на відстані?
Якщо компанія працює віддалено і ваші клієнти знаходяться на відстані, то ви можете:
- Надіслати ваше особисте посилання на сторінку рекламації, в форматі: (clients.mappers.com.ua/КЛИЕНТ-ID), де де "КЛІЄНТ-ID" - ідентифікатор вашого закладу, відправляється на вашу електронну пошту після завершення роботи над вашим об'єктом.
- При відправці разом із товаром відправити такі переносні мотиватори, як флаєр або візитка.
Інструкція для власника, адміністрації, менеджера
Кожен співробітник повинен розуміти: "Чим більше задоволених клієнтів залишать свій відгук або рекомендацію за допомогою мотиватору, тим більше нових клієнтів отримає компанія!".
Тому потрібно постійно стежити за тим, чи персонал виконує наступні рекомендації:
- Статистичні мотиватори повинні бути на видних місцях. Необхідно контролювати кількість переносних мотиваторів.
- Співробітники повинні звертати увагу клієнтів на мотиватори.
- Співробітники повинні давати переносні мотиватори кожному клієнту.
- Персонал повинен відповідати на відгуки клієнтів в соціальних мережах і геолокаційних сервісах (Google Мій бізнес, Trip Advisor, Foursquare, Facebook тощо).