Робота з відгуками в Google Мій Бізнес (Карти Google)

27.10.2021

Автор: Mappers

Інструкція «Як писати відгуки й оцінювати місця на Картах», яка допоможе клієнтам поділитися враженнями про вашу компанію.

 

З відгуків ви можете дізнатися, що думають про вашу компанію, а відповідаючи на них, ви можете завоювати довіру своєї аудиторії. Ваша відповідь з'являється одразу під коментарем клієнта в Пошуку Google і на Картах з позначкою "Відповідь власника". Користувачі Google бачать відгук і вашу відповідь.

Для того, щоб читати відгуки користувачів Google та відповідати на них, підтвердіть дані про вашу компанію та дотримуйтесь інструкцій:

На комп'ютері

  1. Зайдіть у Google Мій бізнес. Якщо у вас декілька філій, оберіть одну, натиснувши Управління у відповідній картці.
  2. Виберіть пункт Відгуки в меню. Зверніть увагу, що відповідати на відгуки можуть тільки представники підтверджених компаній.
  3. Натисніть кнопку Відповісти.
  4. Напишіть відповідь і натисніть кнопку Надіслати.

На мобільному пристрої

  1. Запустіть додаток "Google Мій бізнес" (його можна встановити на Android або iOS).
  2. У лівому верхньому кутку екрану натисніть на значок меню Three dash menu і виберіть Відгуки. Зверніть увагу, що відповідати на відгуки можуть тільки представники підтверджених компаній.
  3. Щоб написати відповідь, натисніть Відповісти.
  4. Ваша відповідь буде опублікована від імені компанії. Вона з'явиться на сторінці через деякий час.

Поради щодо спілкування з користувачами

Відповіді допомагають компанії зміцнити стосунки з клієнтами, але пам'ятаєте, що вони публікуються в загальному доступі. Тому ми даємо деякі рекомендації, які варто враховувати, відповідаючи на відгуки клієнтів.

  1. Будьте коректні і не переходьте на особистості. Це не просто рекомендація, ввічливість дійсно має велике значення. Ваша відповідь має бути доброзичливою, корисною і змістовною. Крім того, вона повинна відповідати нашим правилам.
  2. Відповідайте привітно і коротко. Користувачі розраховують на щиру і корисну відповідь, але занадто довгий текст може їх збентежити.
  3. Дякуйте за відгуки. Якщо ви ділитеся новою актуальною інформацією по темі, це позитивно впливає на автора позитивного відгуку. Однак дякувати кожному, хто поділився своїми враженнями, необов'язково. Враховуйте, що відповіді бачать інші клієнти.
  4. Будьте другом, а не продавцем. Всі автори відгуків вже ваші клієнти, тому не потрібно пропонувати їм знижки або рекламувати свою продукцію. Поділіться новинами, дайте пораду або розкажіть про те, що клієнт міг випустити з уваги під час першого візиту.

Якщо ви вважаєте, що відгук не відповідає правилам карт, натисніть на значок  поруч з ним і оберіть пункт Поскаржитись.

Читайте также

01.01.1970

Автор:

01.01.1970

Автор:

01.01.1970

Автор: