Як оплатити рекламу в Facebook?

20.10.2020
-
Наша компанія налаштовує для наших клієнтів таргетовану рекламу в Facebook і Instagram (як додаткова опція). Після запуску реклами ми пропонуємо нашим клієнтам самостійно оплачувати необхідний щомісячний або щотижневий бюджет для її продовження.
Так як деякі клієнти мають з цим певні труднощі, викладаємо коротку інструкцію.
- Потрібно зайти в свій аккаунт в Facebook, бажано робити це на ПК.
- Далі, в правому верхньому кутку сторінки є невелика стрілка, натискаємо на неї і вибираємо пункт "Керувати рекламою":
- Нас перенесе в особистий рекламний кабінет, де в правому верхньому куті потрібно натиснути на шестерню:
- На наступному екрані в лівій частині сторінки натискаємо на "Налаштування платежів":
Перед нами з'явиться наступний екран:
В блоці, позначеному синім кольором, ви зможете стежити за тим, скільки коштів витрачено на рекламу на даний момент, коли і на яку суму буде списання. Так само, натиснувши на кнопку "Оплатити", можна відразу оплатити поточний баланс, в даному випадку баланс - це наш БОРГ перед Facebook. З малюнка ми бачимо, що я вже витратив 2 центи і можу їх сплатити.
Нові акаунти на ФБ мають ліміт 10 доларів. Це означає, що спочатку ФБ покаже нашу рекламу на 10 $, а потім спробує списати ці кошти у нас з карти. Якщо списання пройде успішно, реклама продовжиться, якщо грошей на рахунку не має - призупиниться.
За допомогою кнопки "Управління" (вверху) цю суму (поріг) можна змінити.
Червоний Колір - тут повинна бути банківська карта, з якої списують кошти. Можна додати іншу карту або PayPal. Якщо карта не вказана - рекламу налаштувати неможливо. Якщо видалити карту - реклама призупиниться. Пам'ятайте, що на карті, яку ви додаєте, повинна бути активізована оплата послуг в інтернеті. Це найчастіше можна зробити в інтернет банкінгу вашого банку.
Зелений колір - Ліміт витрат.
Насправді дуже зручно. Наприклад, у вас налаштована реклама без кінцевої дати. Тобто, вона з'їдає постійно, ну скажімо, 2 долари в день. У вас на карті 100 доларів. Але ви не бажаєте витрачати на рекламу ВСІ 100 ДОЛАРІВ. Тому ви можете виставити ліміт, наприклад, 30 доларів. Коли ваш ліміт буде вичерпано, реклама призупиниться.
В останньому блоці можна ознайомитися з історією рахунків та квитанцій і звернутися до служби підтримки Facebook.
Нижче декілька корисних для вас посилань:
Що робити, якщо оплата реклами на Facebook не пройшла?
Коли потрібно оплачувати рекламу на Facebook.
Що робити, якщо оплата реклами на Facebook не пройшла?
Коли потрібно оплачувати рекламу на Facebook.