Як видалити негативний відгук на Карті Google?

27.10.2021

Автор: Mappers

Пролог

Цей матеріал написаний для того, щоб ви вирішили для себе, чи потрібно видаляти негативний відгук, чи ні.

Чи потрібно витрачати свій дорогоцінний час на те, щоб намагатися видалити декілька слів? Можливо, варто ще раз подумати над тим, як виправити ситуацію та зробити так, щоб вона більше не повторювалася.  Можливо, краще ввічливо відповісти на негативний відгук і тим самим, показати, що бізнесу небайдуже.

Ми не повинні вчити вас працювати. Ваші клієнти зроблять це за нас.

Бізнес не повинен здаватися кращим, він повинен бути кращим! © Mappers

Зателефонуйте своєму клієнтові і спробуйте домовитися! Не вийшло? :( Так і буде ...

 

Інструкція

Як видалити поганий відгук на Карті Google?

  • Єдиний спосіб видалити відгук на карті Google — поскаржитися на нього.
  • Кола пекла, які вам потрібно бути пройти: Алгоритм →Модератор→Підтримка.
  • Ваші шанси 50% на 50%.

Система видалить відгук про вашу компанію, якщо він підпадає під один з наступних пунктів:

 

Розглянемо конкретні приклади:

  • Відгук не відноситься до цього місця. Вибираємо цей пункт, якщо в тексті написано щось, що не відноситься до даної локації. Наприклад, у вас СТО, а у коментарі говориться про кафе чи ресторан.
  • Конфлікт інтересів. Якщо відгук відноситься до профілю, яким керує компанія-конкурент або особа, яка конкурентам залишала лише позитивні відгуки, а вам  - навпаки. Дуже часто в цій категорії також видаляють відгуки, якщо вони залишені людьми, які ніколи не відвідували ваше місце. Адже ми пам'ятаємо, що всі місця відзначаються у нас в хронології. У нашій практиці були випадки, коли конкурент залишив поганий відгук і не був в магазині нашого клієнта, в цьому випадку відгук був оскаржений з позитивним результатом.
  • Неприйнятний або непристойний контент. Цей пункт ми можемо використовувати, якщо на вашу адресу чи адресу вашого колективу надійшла публічна образа, нецензурна лексика або відгук може бути розцінений, як дискримінація щодо  віросповідання, гендерної / сексуальної приналежності, кольору шкіри тощо.
  • Порушення конфіденційності. Цей пункт ми можемо використовувати якщо у коментарі вказані будь-які контактні дані, прізвище учасника конфлікту, фото.
  • Порушення законодавства. Цей пункт має відношення не до законодавства конкретної країни, довести будь-які порушення можна тільки в судовому порядку і вже за рішенням суду подавати запит. На нашу думку, цим ніхто займатися не буде.

ПРАВИЛА GOOGLE

Як поскаржитися на відгук з метою його видалення?  

Зайти можна з 2-х сторін. Зі сторони користувача карт та зі сторони власника бізнесу.

Парадний вхід

(Користувачі Карт Google / Місцеві Експерти)

В цьому випадку будь-які дії з акаунтів, які керують Google Мій Бізнес та точкою на Карті (це може бути акаунт власника, менеджера або адміністратора точки) або з акаунтів тих людей, які регулярно відвідують цю точку для роботи — заборонені. Пам'ятайте, що Google стежить за вами, тому ми радимо:

  1. Попросити клієнтів, які мають високий рівень довіри до вашого бізнесу, поскаржитися на відгук. Ці люди були у вас, і така скарга буде мати більшу значимість.  
  2. Попросити ваших друзів / родичів поскаржитися на негативний відгук.
  3. Залучити до скарги на відгук декількох місцевих експертів з рівнем не нижче 3-ого (чим більше – тим краще). 

Після скарги зачекайте 7-10 днів, далі подавайте заявку до служби підтримки.

Пам’ятайте!

  • Частина відгуків видаляється системою автоматично, якщо скарги на відгук, на думку алгоритму, були обґрунтованими і користувачі, які скаржилися на відгук, викликали у системи довіру.
  • Деякі відгуки можуть не пропасти з вашого профілю Мій Бізнес, але стати невидимими для інших користувачів. Автори відгуків зможуть їх бачити.
  • Якщо автор відгуку помітить, що його відгук видалили, він зможе відредагувати всього декілька слів і коментар буде знову опублікований. Тоді його видалити буде практично неможливо. Радимо зачекати деякий час після негативної ситуації.

Чорний Хід

(Власник Бізнесу через Google Мій Бізнес)

 Ви можете подати скаргу на відгук через Мій Бізнес:

На сьогодні скарги розглядаються вже ретельніше і додалися ширші можливості та типи скарг:

Можно так же составить прямой запрос в службу поддержки если два других способа ничего не дали.

Можна так зробити прямий запит в службу підтримки, якщо перші два способи були недієві.  Але Наразі такі запити підтримкою не розглядаютсья і в більш ніж 95% ви отримаєте відписку

 

Эпілог

Ми дуже рідко користуємося інструментарієм в цій статті. Ті, хто знайомий з роботою нашої компанії, вже давно зрозуміли, що перекрити негативний відгук позитивними - набагато простіше ніж морочитися із видаленням негативного. Негативний відгук дуже швидко падає в стрічці з кожним новим коментарем, його все важче знайти. 5 позитивних відгуків вирівнюють загальну оцінку роботи вашої компанії. Люди не помічають різниці між 4.1 зірочками і 4.7 ... і в 99% випадків будуть і далі звертатися до вас.

Що ще можна зробити?

 

Знайдіть серед ваших відгуків позитивний відгук, який максимально відображає ваше ставлення до клієнта та задоволення клієнта вашою роботою.  Далі попросіть ваших працівників, знайомих та родичів лайкнути цей коментар:

Відгук з найбільшою кількістю лайків знаходиться завжди вверху при перегляді картки вашої компанії, це і буде основним враженням для потенційного клієнта при виборі вашої компанії.

 

Читайте также

01.01.1970

Автор:

01.01.1970

Автор:

01.01.1970

Автор: