Чому мою компанію не видно на Google Карті

26.10.2021

Автор: Mappers

Ми всі хочемо бути першими. Таке бажання притаманне майже всім власникам бізнесу. А ось докласти для цього якихось зусиль, хочуть, уже далеко не всі. Що й казати, про те, щоб ретельно розібратися в питанні і зробити не "щось", а те, що потрібно.

Але, у нас завжди чогось не вистачає. Чи то часу, чи бажання, чи грошей.

Насправді, особисто для мене все просто.

Потрібно розібратись та зрозуміти від чого, чи від кого залежить наше місце у цьому світі.

Як говориться в класиці: "А судді хто?"

 

Режим перегляду карток:

Щоб вашу мітку бачили на карті, в режимі перегляду Google карт, потрібно бути популярною компанією. Ви повинні зрозуміти, що всі і відразу точки на одному місці видно не можуть. Чим менший масштаб, там більше точок видно на одному місці, а найпопулярніші місця — видно e максимальному масштабі перегляду.

 

Ще, оскільки система стежить за вами, кожен користувач бачить або, "Свої" популярні місця (у данному випадку це: Гостьовий будинок На Папаніна, Ронін суші), або найбільш відвідувані ним, наприклад: Робота, улюблене кафе, кінотеатр і так далі.

Нові користувачі регіону (туристи чи мандрівники), бачать за умовчанням найпопулярніші місця у місті, наприклад у данному випадку це АЗС, або туристичні центри, бізнес який там знаходиться, адже він вважається найбільш відвідуваним. Щоб стати популярним, потрібно намагатися вплинути на активність клієнтів  спонукаючи їх до дії на карті (відгуки, фото) і регулярно проявляти активність у сервісі Google Мій Бізнес (публікації, відповіді на відгуки, публікація фото). 

Якщо ви хочете перевірити, наскільки ви популярні у своєму місті або районі, рекомендуємо використовувати режим інкогніто. Тоді ваші уподобання в пошуку система не враховує.

Режим пошуку по карті або пошук Гугл:

На верхніх позиціях пошуку, система показує компанії за такими ознаками (це наші спостереження): найближчу до вас компанію, найкращу на думку системи, найдоступнішу для вас за ціновою політикою, молоду компанію у випадковому порядку, ваше улюблене місце і багато, багато що інше

У ситуації нижче наше місце на карті залежить від системи Google Карт (називайте як хочете: алгоритм, штучний інтелект, Google Робот). Який, на основі алгоритму, закладеного в програму, надає кінцевому користувачеві (клієнту) результат пошуку і присвоює вашій компанії місце в пошуку.

Від чого залежить це місце?

Важливо пам'ятати, що ми з вами, як власники бізнесу, і як клієнти, іноді можемо вплинути на алгоритм і ситуацію в пошуку, а іноді ні.

Наприклад: Ми можемо вплинути як клієнт на оцінку якості роботи компанії – залишивши відгук на карті для компанії. Це "Оцінка", ми її бачимо:

Якщо відгук буде позитивним, алгоритм покращить оцінку компанії, якщо негативним – погіршить.

Але мало хто знає, що яким би не був відгук - він, "відгук", це активність користувача карт (клієнта) стосовно бізнесу. А будь-яка активність згідно з алгоритмом – теж винагороджується покращенням рейтингу.

Значить негативна або середньої якості оцінка – теж впливає на рейтинг, але не поліпшенням оцінки роботи вашої компанії, а збільшенням рейтингу, який ми, на жаль, не бачимо.

Але ми не можемо вплинути, наприклад, на відстань до вашого об'єкта, тому пошук по карті і називається локальним. Дуже часто, якщо в одному регіоні пошуку дуже велика кількість компаній однієї категорії, першою в списку виявляється найближче місце розташування. Але не завжди. Так, у компанії поблизу може не виявитися потрібного мінімального рейтингу або перше місце, може зайнятий компанія, яка оплачує рекламу:

 

Як ми дійшли такого висновку? Якщо про це ніде не сказано.

Ну по-перше сказано: У цій статті Google розповів нам, як можна покращити показники пошуку по карті Google. Ніде не сказано: "Отримуй хороший відгук", "Публікуй хороші фотографії" і так далі. Сказано просто – роби.

По-друге: у нашій компанії ми регулярно вивчаємо статистику наших клієнтів, де у нас є схожі об'єкти, в одній групі та категорії бізнесу в різних містах та в одному місті. Що дає нам можливість простежити логіку роботи алгоритму і виробити стратегію просування. Простими словами зрозуміти, як думає система і спробувати вплинути на неї для досягнення бажаного результату. У нашій практиці був випадок, коли компанія з поганими оцінками людей потрапила в топ, завдяки високій активності. Але клієнти не обирали цю кмопанію.

 

На що ще ми можемо вплинути, щоб покращити позицію нашої компанії у Google Карті?

  • Фотографія

Вся справа в тому, що знову-таки наша з вами активність у сервісі Google Мій Бізнес теж важлива для системи. Така активність як додавання фотографії з боку клієнта, так і зі сторони бізнесу впливає на рейтинг компанії. І система винагороджує більш активний бізнес додатковими переглядами.

Кількість: Google наполягає, щоб ми заповнили всі розділи в сервісі Google Мій Бізнес. Наприклад, більшість людей, коли їм пропонують завантажити фото об'єкта, скидають лише 1 -3 фотографії, в основному фото фасаду будівлі, рідше інтер'єру та ще рідше колективу, який працює в компанії. У цьому зазвичай все, але цього недостатньо.

Якість: Ми помітили, що система перевіряє якість фотографії, тому рекомендуємо клієнтам замовляти професійну фотосесію на хороший фотоапарат з високою роздільною здатністю та об'єктивом із широким кутом огляду. Такі фото, дають більше, не лише клієнтам, які їх дивитися, а й системі, яка їх оцінюватиме за своїми критеріями.

Фото 360: так, такі якісні фотографії у цьому форматі можна зробити лише з професійним обладнанням, не кажучи вже про об'єднання їх у 3д-тур, але ці фото значною мірою впливають на рейтинг компанії на карті Google. Це відбувається тому що ця технологія була вигадана та інтегрована в систему Google Перегляд Вулиць, Гугл всіляко просуває її саме тому ввів такий норматив для бізнес точок.  З нашої практики вони додають 20-50 % показників до відвідуваності об'єкта.

Багато хто скаржиться, що це дорого зробити таке фото. Близько 200-300 дол. А ми ось не погодимося з такою заявою. У нас фото наполовину дешевше, тому що ми застосували глобальний підхід. Ми даємо клієнтам камеру в оренду та допомагаємо дистанційно зробити потрібні знімки. Наприклад, в Україні така процедура нашому клієнту коштуватиме в 3 рази дешевше і результат такий самий.

Рубрики: А як щодо фотографій Робочого процесу, меню чи прайс-листа, таблички з графіком роботи, логотипу чи вивіски та багато іншого, що пропонує система?

Можна крутішу камеру взяти в оренду у самого Google

  • Інформація про послуги
    98% користувачів карток ігнорують пункти меню з товарами та послугами. Їх довго заповнювати, та й навіщо клієнт сам зателефонує, правда?

    Але ж ні! Кожне вписане слово про вашу послугу дає можливість знайти вас.

  • Не бути як усі.
    Наша компанія вже 5 років працює із сервісом Карти Google. І зараз 95% власників бізнесу не налаштовують, не оптимізують та не працюють над просуванням у цьому напрямку. Тому ті, хто це роблять, отримують регулярний хороший результат.

    У середньому, після нашої роботи над звичайною точкою на карті число пошуків зростає в 3 - 6 разів. На цей показник, так само виляють і ті ідеї та технології, які ми впроваджуємо в бізнес-процес до клієнта.

  • Порушення правил
       1. Поширена помилка в роботі у сервісі Google Карт та Google мій бізнес, це ігнорування правил сервісу. Адже в січні 2019 року змінилася сама система і кожна помилка спричиняє наслідки. Наприклад, багато хто зараз намагається спамати своїми ключовими словами назву компанії (title).

    Але вся справа в тому, що компанії з таким титлом система підбадьорює і часто навіть не видає в пошуку, віддаючи перевагу більш чесним і релевантним запитам, показуючи їх тільки якщо немає альтернативи. Цю помилку припускають або новачки в роботі з Картами, або агентства з просування, які пообіцяли швидкий результат своїм замовникам, і подальша доля бізнесу для них не має значення.

       2. Дуже часто зустрічаються і порушення правил у роботі з фото. Люди публікують фотографії, які належать брендам компаній, з якими вони працюють, купу рекламних та акційних пропозицій просто у вигляді фотографії. Ви повинні пам'ятати, що карти, це в першу чергу карти. Сервіс, який допомагає зрозуміти де об'єкт і як він виглядає. За таке можна заробити бан від модератора або за скаргою від конкурента.

    У спільноті Google Мій Бізнес часто пишуть про те, як їх точку заблокували, і вони не можуть отримати розблокування вручну до 1 року.

       3. Ну і самий, на нашу думку, мерзенний і тупий метод просування - купівля відгуків.

    Боже, скільки разів після такого методу, ми діставали людей із болота.

    Ну, по-перше, Google блокує сторінки з відгуками від акаунтів одноденок. Причому у компанії просто впаде рейтинг у системі, і вона починає пропадати з пошуку. Дуже часто власники цього й не помічають.

    По-друге, ті хто продають відгуки, не мають 10 000 хороших акаунтів, щоб давати відгуки від реальних людей та користувачів. І що ви робитимете, коли для підняття рейтингу вам знадобиться покупка 500? 1000? 10 000 відгуків? Нагадаємо, що Google стежить, ким дано відгук і на нашій практиці, просто банить відгук людини разом з обліковим записом, після чого відгуки від цього користувача бачить тільки сама людина і ніхто крім нього.

    Люди забувають про те, що багато хто через свій смартфон, робитися геолокацією і отримати відгук від людини, яка була у вашій компанії фізично і від того, хто в іншому місті чи країні це різні речі.

    Ну і найнеприємніше - це відгуки для шкоди. Дати хороший, але фіктивний відгук, наприклад, медичному центру або лікарю, який не дай бог покалічить людей - значить приєднатися до ситуації, що склалася.

     

    Тому наші ідеї, консультації, технології та вся робота спрямована на те, щоб отримувати релевантні та якісні відгуки і просувати клієнта не порушуючи правила сервісу. Ми працюємо з бізнесом, розвиваємо та навчаємо бізнес правильно працювати не тільки з Google Мій Бізнес, але і з Клієнтом.

     

    Наш Девіз - Бути краще, а не здаватися кращим!

Бесплатный аудит точки на Google Карте

 

Компанія Mappers GEO Реклама, запрошує до співпраці!

  • Просування на карті Google
  • Оптимізація сервісу Google Мій бізнес
  • Локальне СЕО Просування
  • Реклама на Карті Google
  • Консультації
  • Безкоштовний Аудит точки на Карті Google

Читайте также

Читайте також

Карти Google дозволять відстежувати місце розташування

27.10.2021

Автор: Mappers

Днями у Google Maps з'явилася можливість вручну додавати нагадування про місце паркування.

Як поскаржитися на профіль на Карті Google

27.10.2021

Автор: Mappers

У червні 2020 року google додала нову можливість — поскаржитися на профіль, який залишив відгук на Карті Google. Це хороша новина для тих компаній, проти яких йде війна за хороший рейтинг на Карті Google.

Дублікат на Карті Google. Добре чи Погано?

19.10.2021

Автор: Mappers

Спочатку карти Google були створені лише для навігації. Мета – допомогти людям знайти необхідне місце, країну, місто чи вулицю. Пізніше компанія Google вирішила розмістити на карті найпопулярніші географічні локації (національні парки, гори та річки), потім історичні та архітектурні пам'ятники. 

Сьогодні компанія Google пішла ще далі і дає можливість розміщувати точки бізнесу на карті.

Але, що буде, якщо кожну компанію, офіс, фірму, ларьок з кавою або шаурмою, державну установу чи онлайн бізнес буде видно на карті Google одночасно?