Дублікат на Карті Google. Добре чи Погано?

19.10.2021

Автор: Mappers

Спочатку карти Google були створені лише для навігації. Мета – допомогти людям знайти необхідне місце, країну, місто чи вулицю. Пізніше компанія Google вирішила розмістити на карті найпопулярніші географічні локації (національні парки, гори та річки), потім історичні та архітектурні пам'ятники. 

Сьогодні компанія Google пішла ще далі і дає можливість розміщувати точки бізнесу на карті.

Але, що буде, якщо кожну компанію, офіс, фірму, ларьок з кавою або шаурмою, державну установу чи онлайн бізнес буде видно на карті Google одночасно?

На що перетвориться наш улюблений сервіс? 

Правильно — на базар!

 

Саме тому для підприємців були придумані правила гри (посилання на правила).  

Сьогодні не лише прості підприємці, але й спеціалісти в галузі SЕО, бажаючи отримати багато клієнтів для бізнесу, реєструють безліч дублікатів точок на карті. Вони не усвідомлюють недоцільність цих дій. Чому так відбувається?

— Власник бізнесу має низьку комп’ютерну грамотність, створює точки на карті вбо забуває паролі та облікові записи і намагається створити все спочатку. Ми часто зустрічаємо таких людей на форумі місцевих експертів Google з питаннями та закликом допомогти та покарати Google. Такі люди звинувачують всіх і вся в несправедливості, але тільки не себе (забанили точку, видалили відгуки і так далі). 

— SEO фахівець. Найпопулярніші метрики вимірювання якості роботи фахівця з просування в мережі: кількість лідів, статистика відвідувань сайту, точки на карті або кількість дзвінків в компанію. 90% таких фахівців, на жаль, не піднімають рейтинг компанії, їм потрібен результат тут і зараз. Вони створюють дублікати точок для того, щоб просто покращити статистику.

— Недосвідчений користувач Карт Google і учасник програми місцевих експертів. Ми пам’ятаємо, що кожен учасник цієї програми може залишати відгуки, добавляти фото на карти Google та вносити зміни в точки компаній на карті. Чим вище ваш рівень місцевого експерта, тим вище шанс змінити інформацію або додати нову компанію на карту. Таким чином, іноді випадково з'являються дублікати точок від невідомих нам людей, які просто не змогли або не захотіли знайти нас і перевірити, можливо точка на карті вже є. 

 

Тепер ми розібралися, чому з'являються дублікати компаній на карті. 

Давайте розберемо добре це чи погано. Я пропоную виділити явні плюси та мінуси.

Плюси: 

  • Мою компанію бачитиме більше людей. Це напевно єдиний, більш-менш реальний плюс. Так нашу компанію можуть помітити і до нас звернуться люди, які не дуже уважні або не знають чого хочуть, або ті, хто спочатку пропустив нашу компанію. Найчастіше люди в пошуку по картах цікавляться певною геолокацією (місцем) або параметром (ціна, інтер'єр) і, мабуть, наявність дубліката не особливо вплине на їх вибір.  
  • Я можу потрапити на першу і на другу сторінку пошуку (наприклад, якщо одна точка буде на 5 місці, а друга на 25-тому). Повертаємося до першого плюса. Є шанс, що неуважні люди, які не звернули увагу на вашу точку на карті в першій двадцятці, помітять її на 25-тому місці і зателефонують. Але ймовірність низька. Дуже мало людей передивляються об’єкти пошуку нижче двадцятого. 
  • Я можу окремо рекламувати декілька своїх послуг через кожну точку. Це дуже поширене явище. Наприклад, компанія, яка займається ремонтом та продажем комп'ютерної техніки, розміщує 2 окремі точки. Добре, коли офіс цієї компанії має 2 окремі входи або в компанії є два відділи роботи з клієнтами. Тоді це виправдано. Але коли компанія називається «Техно ПЛЮС» і одні і ті ж люди продають комп’ютери та приймають техніку в ремонт, в такому випадку точка на карті буде опрацьована модератором або кимось із місцевих експертів та видалена, як дублікат. 

Мінуси: 

  1. Мою точку можуть видалити модератори — тобто зайву точку просто видалять, а також всі фото, відеоматеріали та відгуки. Добре, коли ви самостійно подаєте заявку на об'єднання точок з проханням залишити відгуки клієнтів. А якщо ні? До нас зверталися компанії з проханням допомогти повернути матеріали більше 2-х років роботи над просуванням точки на карті Google.
  2. Мою компанию можуть заблокувати — Ви завжди повинні пам’ятати, що вашу компанію можуть заблокувати (забанити)за регулярне порушення правил Google. Тобто ви можете втратити можливість керувати точкою на карті, відповідати на відгуки та публікувати будь-які матеріали, новини або оновлення. 
  3. На мене можуть поскаржитися конкуренти — Порушення правил системи може зацікавити ваших конкурентів. Можливо конкуренти бажають, щоб пошук в системі був впорядкований, але й можуть просто хотіти заблокувати саме вашу компанію на карті. На форумі місцевих експертів Google дуже часто з'являються дописи про такі скарги, місцеві експерти сприяють тому, що б винуватець був покараний. 
  4. Мою точку може видалити будь-який місцевий експерт від 5-ого рівня та вище — уявіть, що будь-який учасник програми «місцеві експерти», яких тисячі, переглядаючи карту, випадково помітить ваш дублікат та подасть скаргу. А ви стільки часу та зусиль витратили на те, щоб розвивати цю точку! Ми самі видаляємо зайві точки, тому що хочемо, щоб карти залишалися місцем пошуку інформації, а не ринком! 
  5. Мені потрібно витрачати більше часу на просування (ведення) кожної точки – додавати різні фото, писати матеріали, просити дати відгук, відповідати на відгуки. 
  6. Оцінка моєї роботи на точці буде ділитися на 2 – один клієнт залишив відгук на одній точці, другий – на іншій: це буде ділити активність ваших клієнтів на 2 точки. Рейтинг компанії, її популярність для кожної окремої точки будуть нижчі і це вплине на конкурентоспроможність. Отже кожна точка окремо буде мати нижче місце в пошуку, ніж могла б! 

 Що ж потрібно робити в такій ситуації?

Що робити, якщо я помітив, що у моєї компанії з’явився дублікат. 

По-перше, не панікувати. Особливо, якщо ваша перша точка на карті під контролем. 

Потрібно подати запит в службу підтримки з проханням об'єднати точки. Чому не видалити? Це вже залежить від вашого бажання, наприклад при об'єднанні є можливість зберегти відгуки і перенести їх на основну точку. 

Наприклад, якщо у вас на іншій точці відгуки негативні, ви можете подати заявку на видалення, так як таке місце вже є на карті.

Ось коротка інструкція:

Якщо ви не учасник програми місцевих експертів або ваш рівень не достатньо високий (для швидкого видалення зайвої точки), ви можете звернутися на профільний форум та попросити одного з експертів високого рівня подати заявку замість вас. Це прискорить процес. 

А поки ви можете замовити у нас оптимізацію вашої точки на карті, що легально підвищить кількість людей які знаходять вашу компанію в пошуку на карті Google. 

Ми також пропонуємо:

Бесплатный аудит точки на Google Карте

Безкоштовний аудит точки на Google Карті

Так, завдяки простому графіку, ви зможете відзначити для себе наскільки ефективно ви використовуєте сервіс Google Мій Бізнес.

Удачі вам в роботі 

 

Читайте также

Читайте також

Просто про складне. Пошук Google у 2022 році

29.10.2021

Автор: Mappers

Давайте з вами все-таки спробуємо розібратися, як же працює пошук Google в 2022 році?

 

Кейс. Нью Лайф. Київ

26.10.2021

Автор: Mappers

Черговий успішний проект у місті Київ практично завершено, але так як результати нашої роботи дуже радують, ми вирішили не чекати 3-місячної паузи та опублікувати цей випадок.

Заблокували точку на Карті Google. Що робити?

23.10.2021

Автор: Mappers

Розглянемо досить болюче питання, особливо для тих, хто вже зіткнувся з такою проблемою і знає, як важко вирішити питання розблокування з підтримкою Google.