Інтернет бізнес та и послуги на Карті Google

27.10.2021

Автор: Mappers

Вступ

Раді вітати. Сьогодні наш матеріал присвячений інтернет бізнесу, інтернет магазинам і всім тим, хто веде свій бізнес онлайн, хто має намір використовувати або вже використовує Google Мій Бізнес. Можливо, комусь буде цікаво знати нашу експертну думку з цього питання.

Ні для кого не секрет, що Google Пошук і Сервіс карт – це одні з найактуальніших інструментів просування бізнесу в мережі. Є група людей, яка розуміє, що Google багато в чому давно себе вичерпав і зараз ослаблює свої позиції, як ефективний спосіб пошуку інформації в інтернеті. Можливо в майбутньому ми присвятимо статтю цій темі.  Але зараз одне залишається незмінним: на даному етапі розвитку пошуку, Google - монополія.

Саме тому, бізнес зобов'язаний підлаштовуватися під сучасні реалії і працювати над тим, щоб максимально використовувати джерело трафіку, зокрема сервіс Google Мій Бізнес (Google Карти), не дивлячись на недоліки системи.  

Одним з таких недоліків, на думку бізнесу, і ми акцентуємо на це увагу, є те, що кожен рік через порушення правил на карті Google видаляються сотні тисяч точок. Багато точок отримують різного роду обмеження, про які дуже часто не знає навіть сам бізнес.  «Є точка на карті і все, статистику ми не вивчаємо, немає часу».

Тільки одиниці, які просувають свій бізнес та цікавляться ефективністю своєї точки на карті, задають питання:

— Чому мою точку не видно на карті?

— Чому мене не знаходять за запитом?

— Чому я не в топі, і як туди потрапити?

— Чому мою точку заблокували?

В 95% випадків причина – це небажання розібратися в питанні, неуважність або ігнорування правил та принципів роботи сервісу.

Цей матеріал для Вас! Ми би хотіли, щоб він допоміг вам зрозуміти логіку розробників Google Карт, дав роз’яснення деяким принципам, поняттям та правилам системи.

Ствердження:

Google Карти - відображення місцевості, рельєфу та важливих для суспільства пам'ятних місць на певній території.

Google Мій Бізнес – сервіс управління точками бізнесу та інформаційними картками онлайн компаній, які інтегровані в Google Maps.

Google Перегляд Вулиць - сервіс перегляду панорамних знімків, іноді об'єднаних в 3D-тур та інтегрованих в Google Maps.

 

Сподіваюся, ви помітили, що в описі сервісу Google Мій Бізнес, ми вказали на те, що на карті можуть бути не тільки точки компаній, але й картки тих компаній, які ведуть свій бізнес лише в мережі.

Справа в тому що розміщення на карті точки компанії, яка веде свою діяльність лише в інтернеті, - заборонена та підлягає видаленню. Цього уникнути можна лише тоді, коли така компанія має фізичний офіс з вивіскою, графіком роботи, куди можуть прийти люди.

Так як на карті є 2 типа публікації: точка та зона обслуговування.

Ось так виглядає точка компанії на карті:

Ось так  виглядає зона обслуговування:

Дана компанія знаходиться в Дніпрі, зоною обслуговування може бути країна (и), місто (а) або область (сті). Картки таких компаній не потрібно підтверджувати, але в них є один істотний недолік. Такі компанії на карті  або зовсім не отримують переглядів, або їх дуже рідко знаходять люди (по рідкісним або вузьким запитам). Наприклад: назва + адреса або адреса сайту компанії.

Навіщо Google дав можливість створювати ці картки?

Справа в тому, що точка на карті призначена виключно для фізичного бізнесу. Алгоритм пошуку, направлений на пошук розташування, а не на послуги. Ті компанії, які надають виїзні послуги, природно хочуть потрапляти в список таких компаній, щоб отримувати клієнтів. Навіщо потрібна картка компанії, яку ніхто не буде знаходити?

Але за логікою Google: компанії, які надають послуги, повинні мати сайт з пропозицією своїх послуг та розвивати його. Адже в цивілізованих країнах сайти перебувають на обліку і, як мінімум, є інформація про те, хто цей сайт зареєстрував та веде. Облік зареєстрованих фізичних місць з вивісками та облік їх діяльності веде податкова служба.

Але в документації Google вказано, що для кращої індексації сайту компанії бажано, щоб інформація про компанію була на Google Карті. Отже нам дали можливість створювати картки компаній з доменом сайту без підтвердження, без довгих листів з кодом підтвердження від Google, що надсилаються по пошті.

Приклад: картка компанії на зображенні вище або будь-яка інша картка з обведеною зоною обслуговування. Така картка вирішує тільки завдання СЕО щодо просування сайту. Картку можна створити за 15 хвилин, вести її не потрібно.

Але якщо бізнес хоче отримувати клієнтів в своєму місті через Google Карти, він зобов'язаний підтвердити своє місце розташування, зобов'язаний зробити фото вивіски, назва на якій відповідає назві в Google Мій Бізнес та на сайті компанії. В іншому випадку картка може бути видалена.

Скільки карток видаляють, чи можна досягти високого результату без порушення правил, які основні причини видалення карток – всі ці теми ми обов’язково розглянемо в інших статтях.

 

А тепер часті запитання:

Чи може компанія мати фізичну точку і вказати зону обслуговування?

 

Так, може. Проте потрібно правильно розуміти логіку гугл підтримки та модераторів які можуть перевірити правильність вказання цього параметру у налаштуваннях Гугл Мій бІзнес. 

УВАГА!

ОСТАННЕ ОНОВЛЕННЯ: КОМПАНІЇ, ЯКІ ВСТАНОВЛЮЮТЬ ТЕРИТОРІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВИННІ МАТИ ВЛАСНИЙ АВТОМОБІЛЬ, БАЖАЛЬНО БРЕНДОВАНИЙ І МОЖУТЬ ОБСЛУГОВУВАТИ КЛІЄНТІВ НА ТЕРИТОРІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ. ТАК НАПРИКЛАД КРАЇНА, НЕ МОЖЕ БУТИ ТЕРИТОРІЄЮ ОБСЛУГОВУВАННЯ, ВИКОРИСТАННЯ ПОШТИ АБО КУР'ЄРСЬКИХ СЛУЖБ - НЕ МОЖЕ БУТИ ПРИВОДОМ ДЛЯ ТЕРИТОРІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ!

Чи може компанія мати 2 записи на карті? Зона обслуговування і точка.

Так. У компанії може бути картка / запис в каталозі підприємств для індексації доменного імені сайту і точка фактичного офісу цієї компанії. Такі записи не вважатимуться дублікатами.

У мене немає сайту, я надаю послуги і моя точка на Карті підтверджена. Я ігнорую правила Google. Навіщо мені це робити?

Ми, як агентство, чудово розуміємо, що це вірний спосіб отримати клієнтів. Ми також розуміємо, що все вирішується ще однією простою вкладкою "Послуги" в результатах пошуку від Google. Є ж вкладка  “Товари” та Merchant Center.

Користуйтеся - поки вас не видалили, поки конкурент не подав скаргу на вашу точку, поки не потрапили під хвилю видалень, поки не поскаржився на вас місцевий експерт високого рівня. Рано чи пізно картка набирає силу в системі: відгуки, рекомендації, фотографії, відео і на неї звертають увагу. Це ваша праця. Намагайтеся, якщо є можливість, робити все так, щоб її зберегти і примножити.

 

 

Всього найкращого.

Бесплатный аудит точки на Google Карте

Читайте также

Читайте також

Що таке контекстна реклама Google AdWords?

28.10.2021

Автор: Mappers

Це рішення виявилося настільки ідеальним, що контекстна реклама стала одним з найпопулярніших інструментів Інтернет-реклами та успішно використовується донині.

Як викликати «Ревізор» магією Mappers

27.10.2021

Автор: Mappers

В "далекому" 2017 році, коли ідея нашої компанії тільки зароджувалася і ми активно працювали над просуванням об’єктів сфери обслуговування в м. Кам'янець-Подільський, ми намагалися шукати нових клієнтів серед знайомих, друзів і друзів знайомих. Одним з таких міні-проектів стала перукарня «Нова Цирульня». Про рекламу для цієї перукарні та її наслідки розкажемо в цій статті:  

Що таке Бізнес-сторінки Google Мій Бізнес

21.10.2021

Автор: Mappers

У вас є свій сайт?

Скільки ви готові витратити, на те що б отримати свій власний веб-сайт?

Як щодо суми в "Безкоштовно"?