Клік, ще не означає — результат!

20.10.2021

Автор: Mappers

Компанія Google — монополіст: Google всюди. Система, яку придумала ця компанія для публікації реклами в інтернеті, зараз працює в Яндекс, Facebook, Instagram, тощо, але вона  далека від ідеалу.

Для того, щоб нам бути успішними сьогодні, щоб отримати від нашого бізнесу більший результат, ніж від продажу пиріжків на ринку, потрібно розуміти, як працює ця реклама.

  • З чим ми маємо справу, коли говоримо Google?
  • Скільки коштує реклама в Google?
  • Чи потрібна саме моєму бізнесу реклама в пошуковій мережі?
  • Чи буде раціональною оплата такої реклами у майбутньому?

Google реклама — це завжди експеримент з кліками,

конверсіями та вашими коштами. 

Саме тому даний матеріал ми назвали:

Клік, ще не означає - результат

Коротко про принципи роботи Google реклами:

  1. Ви обираєте ключові слова, по яким будуть знаходити ваше оголошення. Наприклад: "Перукарня в Києві", "СТО в Одесі" або "Щось чим ви займаєтесь".
  2. Далі разом з іншими рекламодавцями (вашими конкурентами) ви берете участь в Аукціоні, змагаєтеся за місце на сторінці результатів.  
  3. Той, хто більше заплатив Google за клік на оголошенні, отримує вищу позицію в пошуку.

Коли потенційний клієнт клікає на ваше оголошення – він переходить на ваш сайт.  В цей момент ви платите за клік суму, яку вказали на торгах в аукціоні.

Значить ви оплачуєте клік. А хіба клік - це результат?

Невже, коли клікають на ваше оголошення, ви отримуєте продажі?

Звичайно, ні!

Коли клієнт попадає на ваш сайт (презентацію, пропозицію), паралельно він може відкрити декілька інших пропозицій (сайтів). Йому може не підійти ціна, зовнішній вигляд, умови співпраці, ваше бренд, і взагалі він міг клікнути на оголошення випадково.

Google реклама – не пряма наша спеціалізація. Ми більше займаємося реєстрацією, оптимізацією, просуванням точок на Карті Google. Проте ця сфера діяльності тісно переплетена з Google рекламою.

Особливо часто до нас звертаються із запитом налаштувати або порадити Google Рекламу ті клієнти, яким ми вже надали весь спектр послуг щодо Google карти.

Клієнт розраховується. Він має результат. Він їм цілком задоволений:

Клієнт: «А що далі? Я чув про Google рекламу. Можете зробити?»

 

І в кожному окремому випадку я відповідаю:

Ми, звичайно, можемо зробити. Чесно кажучи, ви повинні бути готові до того, що результат не буде виправданим. Але це не означає, що пробувати не потрібно!

Між іншим, ми маємо контакти досить успішних рекламодавців та фахівців високого рівня в AdWords. Вони працювали на такі великі компанії, як BMW, Audi, Henkel та інші.

Google реклама — це завжди експеримент.

Для кращого усвідомлення подальшого тексту рекомендуємо прочитати нашу статтю:

Как работает Google поиск в 2019 году

Либо. Подивитися відео

 

  • Хто ваші клієнти?

Люди різного достатку, віку, з різним рівнем IQ

  • Що їм потрібно?

Продукти, готова їжа, напої, алкоголь, м'ясо, тощо.

  • В який продуктовий магазин будуть ходити люди?

Для регулярних дрібних покупок більшість людей буде ходити в магазин, який знаходиться поруч. Знайдуться і ті що будуть ходити для придбання більш значних об’ємів раз на якийсь проміжок часу.

Чи будуть люди відвідувати саме ваш магазин, залежить вже від Вас.

Презентація (зовнішній вигляд). Цінова політика. Якість обслуговування.

  • Як ці люди дізнаються про вас?

Через інтернет? — Навряд чи. Більшість з відвідувачів живуть поруч і навіть, якщо ви тільки відкрились, сарафанне радіо вашого мікрорайону швидко рознесе новину про те, що неподалік відкрився новий магазин.

Проте є категорія людей, наприклад, туристи  (проїздом в місті), орендарі (зняли квартиру тимчасово або на період відрядження), далекобійники, перехожі – люди, які можуть скористатися додатком Google карти, щоб знайти ваш магазин та щось в ньому купити.

Тобто це – «випадкова покупка». Не постійні клієнти. Але ж вам, як власнику, цікаві в першу чергу постійні клієнти. Для того, щоб таких клієнтів було більше, потрібно працювати над цінностями та формувати свою аудиторію (ком'юніті).

  • Знижки, за якими так люблять стежити домогосподарки.
  • Привітний персонал, який створює атмосферу довіри в магазині та змушує клієнта приходити знову і знову.  
  • Завжди свіжі продукти.
  • Чистота в магазині.
  • Зручність розташування товарів.
  • Освітлення біля магазину та охорона, якщо ваш район цього потребує.  Кожен клієнт хотів би відчувати себе в безпеці та не боятися відправляти дитину в ваш магазин.
  • Необхідний асортимент
  • Якщо є можливість продавати готову їжу – у сучасних людей не завжди є для час для приготування.
  • Швидкість обслуговування клієнта на касі.

Отже, ми в 90% випадків працюємо зі своєю аудиторією: щоб вона не пішла до конкурентів, щоб її не переманив новий магазин, щоб взагалі не виникла ідея відкриття нового магазину.

В даному випадку підійдуть соціальні мережі або месенджери.

В групі Facebook, наприклад, можна: постити знижки на сьогоднішній свіжий товар, додавати фото, отримувати відгуки про роботу магазину та спілкуватися з клієнтами.

Такий процес можна організувати і в Інстаграм, хоча і з меншою часткою ефективності через бідність функціоналу, і в групі Viber.

Також підійдуть Google карти.

Позитивні відгуки та регулярні публікації будуть тримати магазин на досить високому рівні пошуку на карті. Таким же чином можна отримати додаткових клієнтів, які будуть шукати магазин поблизу (туристи, автомобілісти, тощо).

Приклад:

Так і сталося з одним з наших клієнтів, невеликим магазином «Ольга», який знаходиться на трасі Хмельницький - Тернопіль.

Вся справа в тому, що із-за різкого повороту водії, які їхали по цій дорозі з Тернополя, не встигали побачити магазин та проїжджали повз.

Як тільки ми добавили його на карту, далекобійники та інші авто стали частіше тут зупинятися. Що дало в 2017 + 44% до пошуку по карті (Згідно із статистикою Google).

  • Чи підійде для такого бізнесу Google Реклама?

Скоріш за все - ні. Магазини шукають біля будинку, як варіант, по карті.

Реклама на карті(розумна рекламна кампанія Google)?

Можливо у великому місті, де великий потік людей, які не знайомі з місцевістю.

Давайте уявимо, що ви - власник перукарні / салону краси.

  • Хто ваші клієнти?

Люди різного достатку, віку, з різним рівнем IQ

  • Що їм потрібно?

Послуги: підстригтися, пофарбувати волосся, нігті, зробити макіяж тощо.

  • В який салон краси будуть ходити люди?

Чоловіки, скоріш за все, будуть ходити в той салон, який найближче та в якому швидке обслуговування.  Але чоловіку ніколи не завадить мати контакти декількох перукарень, тому що стрижка або гоління може знадобитися раптово, а ваш постійний перукар може бути зайнятим весь день або у нього вихідний. Здебільшого чоловіки не дуже переймаються своїм зовнішнім виглядом, тому обирають не конкретного майстра або місце, а там, де вільно, швидко та зручно.

Жінкам - важлива увага до деталей, якість зачіски / послуги, ціна, атмосфера.

  • Як ці люди взнають про вас?

Через інтернет? — Можливо. Завжди є актуальним пошук нового хорошого майстра. Адже ваш постійний майстер може захворіти, звільнитися, бути вихідним. Пошук нових місць зараз в основному відбувається за допомогою Google Карти, Google пошуку, Facebook або Instagram.

Рідко, а саме в 10% випадків, запитують у знайомих, друзів, колег по роботі.

Сьогодні сарафанне радіо замінили інтернет сервіси.

  • Що важливо клієнтам салону краси?
    • Зручна накопичувальна система, знижки за відданість.
    • Привітний персонал, який створює атмосферу довіри.
    • Якість послуг.
    • Чистота в салоні.
    • Швидкість обслуговування.
    • Сучасне обладнання.
    • Інтер’єр.

Яка реклама потрібна такому місцю?

Google реклама. Достатньо визначити мінімальний місячний бюджет, щоб бути в рекламному полі. Боротися за топ в такій категорії немає сенсу. Хіба що у випадку, коли ви тільки відкрилися і у вас мала клієнтська база. Бюджет Google Реклами краще рівномірно розподілити між пошукової мережею і Рекламою на Карті Google.

Google Карти. Це завжди потужний інструмент для залучення клієнтів в перукарні, салони краси та барбершопи. Пошук по карті таких місць склав 4.5% в 2019 році. Це дуже багато. Оптимізація точки від Mappers GEO, якісні фото та фото 360 допоможуть вам регулярно отримувати нових відвідувачів. А технологія просування на карті Google збільшить активність ваших клієнтів та приведе нових.

Facebook & Instagram. Соціальні мережі - важливий інструмент в роботі з клієнтами для такого бізнесу. Формуючи свою аудиторію в цих соціальних просторах, можна регулярно нагадувати про себе, вітати клієнтів з днем ​​народження, робити їм сюрпризи та публікувати акції, тим самим заповнюючи вільні години ваших майстрів. Пам'ятайте що ФБ і Інстаграм це 2 різні аудиторії: 30+ і 20+. Плавно вривається в цей потік TikTok, хоча як вигідний рекламний простір він себе ще не показав. Особливо для такого типу бізнесу, як салон краси.

Крім того, добре на перших етапах запускати таргетовану рекламу в Facebook.

Давайте уявимо, що ви — власник Тур Фірми

  • Хто ваші клієнти?
    Всі люди. Із середнім достатком. Вік 20+.

  • Що їм потрібно?
    Підбір відпустки / відпочинку за прийнятною ціною.
    Залишитися задоволеним після відпочинку.
    Перекласти відповідальність за підбір туру, перельоту, готелю.
    Підбір екскурсій.
    Ексклюзивні пропозиції.
    Надійний оператор.

  • Як ці люди дізнаються про вас?
    Зовнішня реклама
    Сарафанне радіо
    В інтернет? - Швидше за все:
    Соціальні мережі - Дуже потрібний інструмент в даному випадку

    Постійна публікація гарячих турів, вже тим людям які користувалися вашими послугами і підписалися на вас в Facebook або Instagram швидше за все куплять наступну свою путівку саме у вас.

    Google Реклама.

    Обов'язковий варіант для такого роду бізнесу. Тур агентство, гарячі тури в Єгипет або Туреччину. Це те що дуже часто шукають люди.

    Тут важливо подбати про презентацію самих турів у себе на сайті (хороші фото і відео). Навіть якщо у вас невелика агентство, важливо додати 5-10 варіантів для того що б вам як мінімум подзвонили.

    Google Карти.

    Обов'язково! Майже 45% клієнтів в цій галузі не довіряють туристичним компаніям з мережі і хочуть відвідати офіс компанії особисто! Наша оптимізація точки на карті додасть необхідні слова. Фотосесія виділить точку і підніме її рейтинг в очах алгоритму Google.

Висновки:

Кожен бізнес сам по собі унікальний. І ми зараз говоримо не про тип бізнесу, тому що кожен окремий підприємець веде свою діяльність, як вважає за потрібне, і тільки він, знає як краще, ефективніше і зручніше для нього.

Хтось працює над зменшенням ціни, хтось над збільшенням якості і завжди ми чимось жертвуємо заради необхідного. Тут і зараз. Кожна нова справа - для нас експеримент.

Google реклама – це також експеримент.

Ви витрачаєте свої кошти, шукаєте фахівця з налаштування реклами або намагаєтеся розібратися у всьому самі і втрачаєте свій час.  І в кожному окремо випадку, немає гарантії, що у вас буде результат. Ймовірно будуть кліки по вашому оголошенню, у всякому разі, так каже Google.

Щодо нас? – Ми пропонуємо перевірений нами і часом спосіб: Google Карти.

Повірте з нашою допомогою вони зможуть Вас здивувати.

Наши услуги

 

 

Читайте также

Читайте також

Карти Google дозволять відстежувати місце розташування

27.10.2021

Автор: Mappers

Днями у Google Maps з'явилася можливість вручну додавати нагадування про місце паркування.

Безкоштовний Аудит точки на Карті Google

27.10.2021

Автор: Mappers

До вашої уваги пропонується стаття на тему Безкоштовного Аудиту точки/картки вашої компанії на Google Карті та сервісу Google Мій Бізнес зокрема

Технологія просування на Google Картах

21.10.2021

Автор: Mappers

Ни для кого не секрет, что для того, чтобы получить результат, нужно приложить усилия.