Реальний Кейс — Almeida Group

21.10.2021

Автор: Mappers

Природно, коли до публікації в нашому блозі готуватися матеріал завжди хочеться що би результат був карколомним, і людина, яка прочитає Кейс, буде на 100% впевнений що потрібно замовити наші послуги. Але буває і так що результат на перший погляд зовсім незначний, але важливий. Саме такий випадок ми і розберемо сьогодні

Тренди мобільного маркетингу 2021

21.10.2021

Автор: Mappers

Кількість користувачів смартфонів по всьому світу неухильно зростає: до 2021 очікується, що їх кількість досягне 3,8 млрд. Багато трендів мобільного маркетингу минулих років зберігають свою актуальність, поступово перетворюючись в кращі практики. У цьому матеріалі ми обговоримо 5 трендів, які допоможуть брендам бути ефективніше в новому році.

Тренди мобільного маркетингу в 2016 році

13.10.2016

Автор: Mappers

Всього двох слів буде достатньо, щоб описати найбільш актуальну тенденцію маркетингу в 2016 році: мобільні пристрої. Ви можете продовжувати ігнорувати мобільні пристрої на свій страх і ризик. Мобільні пристрої можуть безпосередньо не стосуватися вас, вашого продукту або бренду. Але знайте, що мобільний маркетинг сьогодні - це про досягнення ваших цілей!

Технологія просування на Google Картах

21.10.2021

Автор: Mappers

Ни для кого не секрет, что для того, чтобы получить результат, нужно приложить усилия.

Не приходить лист від Google Мій Бізнес. Підтвердження точки на Карті Google. Що робити?

21.10.2021

Автор: Mappers

З таким питанням до товариства звертаються мало не 80% користувачів системи Google Мій Бізнес. У нашій статті допоможемо розібратися в питанні. Про те які помилки найчастіше допускають при реєстрації в GМБ і що робити якщо не виходить.

Кейс. Клініка Соколова

21.10.2021

Автор: Mappers

Велика частина наших співробітників вже давно користується послугами даного стоматологічного кабінету. І не спроста. Якість роботи, ціна і ставлення до клієнта у Анатолія на вкрай високому рівні.

Нещодавно родина Соколових вирішила розвиватися в напрямку карт, а так само відкрити додатковий напрямок - косметологія.

І ми природно запропонували сукупність дій для підняття не лише рейтингу в пошуку, а й кількості запитів і ключових слів на які могли б прийти потенційні клієнти.