Переваги GEO реклами

23.10.2021

Автор: Mappers

Звичайно ж в цій статті мова піде не тільки про переваги GEO реклами, а і про недоліки такої. Проте, назву статті я дав саме: «Переваги GEO реклами», так як недоліки цього виду реклами легко нівелюються.

Для того що б легше було розібратися в матеріалі, я склав невелику табличку з усіма можливими видами реклами.

І так, які види реклами ми знаємо?

— Реклама в засобах масової інформації:

  • телебачення
  • радіо
  • газета
  • журнал

— Зовнішня реклама:

  • білборди
  • лайтбокси
  • міські дошки оголошень

— Реклама на транспорті:

  • Тролейбуси, автобуси, маршрутне таксі

— Реклама в місцях продажів:

  • вітрини магазинів;
  • вивіски, знаки, планшети в торговому залі;
  • дисплеї і ТБ-монітори;
  • упаковка з нанесеними назвами і товарними знаками рекламодавця

— Друкована реклама (роздавальна поліграфія, раздатка):

  • проспекти
  • каталоги продукції
  • плакати
  • листівки
  • брошюри
  • візитні картки

— Пряма реклама:

  • реклама поштою (direct mail);
  • реклама по телефону;

— Реклама в інтернет:

  • медійна інтернет-реклама
  • рекламні банери
  • контекстна інтернет-реклама в пошукових системах
  • GEO реклама

Другою фазою нашого не великого дослідження буде визначення типу впливу реклами на клієнта. Головне питання, на яке ми маємо відповісти: «Яким чином людина реагує на рекламу і як робить свій вибір на користь тієї чи іншої пропозиції?».

Давайте згадаємо, що ми робимо, коли нам щось потрібно купити або замовити? Правильно - шукаємо де це можна зробити. Реклама відповідає на наше запитання: «Де?»

1. «Спонтанне прийняття рішення» про покупку продукту або послуги не плануючи цю саму покупку, або послугу. У такому випадку вважається що реклама справила на клієнта належне враження і виявила бажання замовити. Якісна презентація, вигідну пропозицію, задоволення старої потреби в товарі чи послузі

Імовірність оформлення угоди в такому випадку не велика. (По суті дана стаття є таким же інструментом. Ви читаєте про GEO рекламу, вам тільки ще більш цікаво що ж це, скільки коштує, на скільки ефективно і можливо з'явиться бажання замовити її у нас.)

2. У вас заздалегідь виникла потреба, і ви звертаєтеся до різних джерел інформації що б задовольнити цю потребу. Імовірність в оформленні такої угоди вкрай висока.

Назвемо це «Усвідомлене рішення»

А тепер табличка і підрахунок балів:

Всі дані в таблиці були взяті як приклад для міста Київ.

 

Роблячи висновки з таблиці стає зрозуміло, що:

- Найбільш ефективним, хоча і поступається позиціями, в наш час залишається телебачення, але тільки в питанні обхвату аудиторії, якщо враховувати людей старше 65 років. Якщо ж враховувати найбільш активну версту населення, це 15-40 років, то тут вже лідерство зайняло проникнення інтернету - майже 77% і ця цифра стрімко зростає.

Висновок - будь-яка реклама в мережі це майбутнє реклами. GEO реклама - один з лідерів в рекламному потоці.

- Так само інтернет реклама, а зокрема GEO реклама лідирує в питанні довговічності. Цей параметр відповідає за дані про повторні діях або фінансових вливань. Зробивши таку рекламу один раз, ви зможете користуватися нею дуже довго. В цьому плані GEO реклама ефективніше навіть контекстної реклами, так як не має щомісячного бюджету, в GEO рекламі витрати одноразові. Успіх такої рекламної кампанії залежить виключно від впровадження самої технології в Ваш бізнес процес і якість виконання інструкцій персоналом.

- Усвідомлене прийняття рішення - суть фактора в питанні: «Де, людина володіє потребою, буде шукати інформацію, про те, як задовольнити таку потребу»

Такий фактор є тільки у газетних оголошень, майданчиках оголошень (агрегаторів), контекстної реклами і GEO Реклами. Тираж газет дуже малий, майданчики мають свою вузьку аудиторію нехай і досить велику, а контекстна реклама не всім по кишені. В такому середовищі доречно назвати GEO рекламу - золотою серединою.

- Простота сприйняття, фактор, який ми прорахували у вигляді балів від 1 до 10, спираючись на дослідження про простоту сприйняття інформації людиною, взятого з книг з біології. GEO реклама дуже просто і зрозуміло подає інформацію потенційному клієнту.

Прочитати про це можна ТУТ і ТУТ

 

— Ціна питання.

Найбільш дешевими, не рахуючи GEO рекламу, методами розповісти про себе як завжди залишається газетні оголошення та дошки оголошень в мережі. Але не забуваємо про те, що таку рекламу побачать не багато людей і можливо не цільової аудиторії.

Самим не приємним, є те, що практично будь-яка реклама, не рахуючи вивіски вашого магазину, потребує регулярного фінансування. Найчастіше в щомісячному. GEO рекламу ви зможете налаштувати самі, почавши наприклад, з того що зареєструєте самостійно і абсолютно безкоштовно, наприклад, точку на карті Google.


А ось якщо у Вас виникнуть труднощі з цим питанням, Вам ніколи або просто лінь. Але ви хочете, щоб все було по вищому розряду - звертайтеся до нас. Заходьте на сайт. Дізнавайтеся нове і розвивайте Ваш бізнес. Сьогодні це просто!

Головна порада від нас - не зациклюватися на чомусь одному, а поєднувати різні види реклами, і підібрати ті, які будуть максимально корисні саме вашому бізнесу.

 

Догмы не существует.

Читайте также

Читайте також

Як викликати «Ревізор» магією Mappers

27.10.2021

Автор: Mappers

В "далекому" 2017 році, коли ідея нашої компанії тільки зароджувалася і ми активно працювали над просуванням об’єктів сфери обслуговування в м. Кам'янець-Подільський, ми намагалися шукати нових клієнтів серед знайомих, друзів і друзів знайомих. Одним з таких міні-проектів стала перукарня «Нова Цирульня». Про рекламу для цієї перукарні та її наслідки розкажемо в цій статті:  

Технологія Мотивації і Соціальних Рекомендацій

26.10.2021

Автор: Mappers

У цьому матеріалі, йтиметься, про одну з наших технологій, а саме “Мотивації та соціальні рекомендації”

Що таке мотиватор?

22.10.2021

Автор: Mappers

Практично в кожному нашому матеріалі або поясненні зустрічається це слово, що ж воно означає?