Переваги режиму інкогніто у браузері

27.10.2021

Автор: Mappers

Скажу одразу, що цей режим у нашій справі використовується дуже часто. Чому?

Вся справа в тому, що все те, що ми робимо в браузері, коли переглядаємо інтернет, робимо покупки і багато іншого - записується через певні протоколи в історію. Так, потім ми можемо знайти потрібний нам сайт в історії (Ctrl+H) або не заповнювати в черговий раз, набридливу інформацію на кшталт логіну або паролю. Так як браузер, слухняно збереже її для нас і запропонує вставити, коли ми надумаємо наступного разу, відвідати ту саму сторінку.

Цю ж функцію в браузері Chrome, тільки ретельніше, виконує наш Google Акаунт. Крім того, він синхронізує всі дані з іншими нашими пристроями. Це дуже зручно. Коли, наприклад, я дивився якесь відео на комп'ютері, а потім захотів доглянути його на своєму телефоні – я просто маю увійти до своєї бібліотеки та відкрити вкладку "історія".

АЛЕ! Напевно, у кожного інтернет-користувача, хоч раз у житті, виникало бажання чи навіть необхідність попрацювати в Інтернеті, не залишаючи при цьому слідів у системі. Така ситуація можлива, наприклад, коли ми знаходимося в громадському місці (інтернет-кафе, бібліотека), на роботі чи за чужим комп'ютером, чи хочемо щось від когось приховати. У будь-якому випадку, коли ми не хочемо, щоб будь-який інший користувач комп'ютера міг легко дізнатися, які сторінки ми відвідували і що робили. Ми вмикаємо режим інкогніто.

Пропонуємо використовувати комбінацію клавіш CTRL+SHIFT+N.

Тоді відкривається ще одне вікно браузера в однойменному режимі. Відрізнити таке вікно від звичайного можна за допомогою нехитрої іконки людини в окулярах. В правому верхньому куті.

 



Ми ж використовуємо цей режим для перевірки та налаштування GEO реклами. Адже, наприклад, якщо нашими послугами цікавиться кафе з міста Харків, то вже після кількох введень однієї і тієї ж фрази, наприклад: "кафе Харків", Google запам'ятає наш інтерес до певного об'єкту і постійно видаватиме в топі, це наше! місце!, і ми не зможемо адекватно оцінити ситуацію. Тому, коли в розмові з нами, клієнт заявляє, що у нього і так все добре і він угорі списку по карті Google у своєму місті, ми рекомендуємо йому перевірити цю гіпотезу через інкогніто режим.

Ще режим корисний тим, хто хоче, знайти щось нове в тематиці, що його цікавить. Адже Google запам'ятовує ваше коло інтересів і часом не видає нових та цікавих матеріалів для Вас.

Крім того, Google Chrome отримав оновлення, яке забороняє ідентифікацію користувача в режимі «Інкогніто». Таким чином, сайти з платною підпискою не зможуть визначати через JavaScript, чи ви є постійним читачем.

З цього випливає цікавий факт: користувачі в режимі Google Chrome можуть безкоштовно читати матеріали, які раніше були доступні лише за передплатою. І якщо раніше видання мали інструменти для ідентифікації користувача в режимі «Інкогніто», то тепер вони не працюють.

Так, раніше видання The New York Times визначало включений режим Інкогніто за допомогою FileSystem API і обмежувало кількість статей для безкоштовного прочитання. Після нововведення елементи API, які відповідають за ідентифікацію користувача, виявилися заблокованими.

Оновлення браузера позначиться на третині видань із платним доступом. Представники Google порекомендували видавцям «вимагати від користувачів безкоштовної реєстрації для перегляду контенту

Читайте также

Читайте також

Креативна реклама. Випуск №1

27.10.2021

Автор: Mappers

Сподіваюсь наша постійна підбірка цікавої реклами для розваги та відпочинку

Як поскаржитися на профіль на Карті Google

27.10.2021

Автор: Mappers

У червні 2020 року google додала нову можливість — поскаржитися на профіль, який залишив відгук на Карті Google. Це хороша новина для тих компаній, проти яких йде війна за хороший рейтинг на Карті Google.

Кейс. Клініка Соколова

21.10.2021

Автор: Mappers

Велика частина наших співробітників вже давно користується послугами даного стоматологічного кабінету. І не спроста. Якість роботи, ціна і ставлення до клієнта у Анатолія на вкрай високому рівні.

Нещодавно родина Соколових вирішила розвиватися в напрямку карт, а так само відкрити додатковий напрямок - косметологія.

І ми природно запропонували сукупність дій для підняття не лише рейтингу в пошуку, а й кількості запитів і ключових слів на які могли б прийти потенційні клієнти.