Просто про складне. Пошук Google у 2022 році

29.10.2021

Автор: Mappers

Справа в тому, що кожного року розробники системи Google Пошуку додають нові фічі та доповнення. Чи сприятливо вони впливають на розвиток чи навпаки ускладнюють систему, ми точно сказати не можемо. Зазвичай наша компанія намагається вивчати статистику роботи Карт та Пошук Google, але карти - це лише частина глобальної системи, один з сервісів Пошуку Google.

Але ми впевнено можемо заявити, що у 2019 дойти по картам до вершини органічного пошуку значно легше.

Основа роботи пошукових сервісів — Пошук та сортування

Який би запит ми не ввели: пошук товару, послуги або інформації Google оцінює цей запит за типом і сортує для нас результати, обов'язково додаючи рекламні пропозиції, що відповідають запитам. Давайте розберемося:

Для прикладу ми взяли один з найбільш популярних запитів: Магазин одягу.  

Обов'язково використовуємо “режим інкогніто”, щоб отримати точну картину.

 

Червоний колір

Рекламні оголошення Google Ads.

Такі оголошення можна встановити для будь-якого товару чи послуги. Завдяки ним можна досягти високого показника ефективності, звичайно, якщо звернутися до фахівця.

Але важливо пам'ятати! За місце в пошуку ви боретесь зі своїми конкурентами і платите за нього. Іноді багато платите. Адже вашими конкурентами (залежно від ніші) будуть не лише дрібні компанії, але й великі.

Недоліки

  • Перший недолік такої реклами — ціна.

Наприклад: торгівля побутовою технікою на території України. Нам потрібно буде конкурувати з такими гігантами ринку, як ROZETKA.ua, ALLO, REPKA тощо. Участь в аукціоні вимагатиме значних грошових витрат.

  • Другий недолік — плата за клік

Клік ще не означає клієнт.

Клікнувши на ваше оголошення, клієнт відкриває вашу презентацію. Презентація може бути у вигляді сайту,  посадочної сторінки, групи в соцмережі або відеосюжету.

Посадочна сторінка - сторінка/лендінг/презентація конкретного продукту/послуги, виготовлена ​​виключно як останній пункт призначення в рекламній кампанії.

А чи скористається клієнт вашими послугами, чи ні залежить вже від обставин, таких як якість презентації, умови співпраці, ціна і так далі.

  • Третій недолікскладне налаштування

В системі Google Ads є безліч можливостей, як налаштувати систему і заощадити. Але самостійно розібратися в цьому швидко дуже складно, найчастіше залучають спеціаліста.

Ми також пропонуємо таку послугу.

Переваги

На наш погляд перевага цього типу реклами – це її ефективність.

Як би дорого і складно не було налаштувати Google Ads, на даний момент повноцінної альтернативи "потужно стартувати" – немає.

Якщо розвиток сайту, групи в соціальній мережі або месенджері та роботу з аудиторією можна порівняти із закладанням фундаменту, то рекламу через сервіс Google Ads ми би порівняли з рибалкою. Тому що тут так само працює правило 50 на 50, а результат залежить від якості наживки, підгодовування та місця.

Але не забувайте, що рекламні ходи завжди можна комбінувати!

 

Синій колір

Органічний пошук

Синім кольором на сторінці здебільшого обведені великі веб-сайти або унікальні компанії.

 Наприклад, як ми бачимо за запитом “магазин одягу”, нам показує найбільші магазини Києва або інтернет-магазини, які працюють на території України.

Кожен веб-сайт в топі списку органічного пошуку регулярно публікує матеріали (статті, позиції товару, відеосюжети), якісно працює з аудиторією. Одна з важливих умов - магазин повинен пропрацювати не один рік. Все це формує рейтинг сайту, завдяки якому він знаходиться в вгорі списку.

Важливо пам’ятати:

  • На думку системи Google веб-сайти в топі органічного пошуку максимально відповідають вашому пошуковому запиту.
  • Для того, щоб попасти в топ органічного пошуку, потрібно плідно працювати багато років та здійснювати великі фінансові витрати.

Також важливо провести якісне CEO веб-сайту - це налаштування його взаємодії із системою Google: безпосередньо з роботом або штучним інтелектом (як вам зручніше).

 

В цю роботу входить: прописування додаткових ключових слів, оптимізація малюнків на сайті, налаштування карти сайту, заголовків та описів відповідно до вимог Google тощо.

 

Це технічні роботи, які користувачам не видно.

Велику нішу у сучасному рейтингу пошуку займають сайти агрегатори. На території України це такі гіганти, як OLX.UA, Prom.ua, Hotline.com та інші.

Їхнє завдання — зібрати в одному місці подібну за класом інформацію та об'єднати її в категорію вищого рівня.

Наша компанія рекомендує активно використовувати їх на українському ринку, тому що вони мають високу ефективність.

 

Зелений колір

Сервіс «Карти Google»

Переходимо до найцікавішого в нашому матеріалі.

Справа в тому, що такі сервіси як YouTube, Карти, Малюнки та Новини — це частина системи пошуку. Пошук в цих сервісах також органічний.

Ми можемо окремо перейти в потрібний нам сервіс:

Як ми бачимо, карти - це окреме поле для пошуку за певною геолокацією. Пошук по карті вважається вище органічного, тому на нього більше звертають увагу!

Де б ми не знаходилися, наше місцезнаходження відоме з точністю до 10 метрів, і Google через сервіс карт, беручи до уваги наш запит, пропонує те, що на його думку, нас цікавить та знаходиться поблизу.

Як ми бачимо, карти - це окреме поле для пошуку за певною геолокацією. Пошук по карті вважається вище органічного, тому на нього більше звертають увагу!

Де б ми не знаходилися, наше місцезнаходження відоме з точністю до 10 метрів, і Google через сервіс карт, беручи до уваги наш запит, пропонує те, що на його думку, нас цікавить та знаходиться поблизу.

Малюнок

Зверніть увагу, що одразу ми бачимо лише 3 компанії. Чому саме вони? Спробуймо розібратися.

Як показують наші дослідження, сервіс Google оцінює точку на карті і  присуджує їй рейтинг.

Про те, як досягти хорошого результату в цьому рейтингу, вони зазначили тут.

Нічого складного: додай фото та відео, опублікуй записи, вкажи всю необхідну інформацію, відповідай на відгуки. Зачекайте. Чи не здається, це вам знайомим? Послідовність цих дій вже десь була?

Так, так. Соціальні мережі. Ми думаємо, що Google поступово веде підприємців в соціальну мережу для підприємців і клієнтів.

А що ще важливо для Google робота у формуванні рейтингу? Ось що ми помітили:

  • Першою в списку завжди буде або найпопулярніша компанія, або найближча до нас.
  • Дуже часто в першу трійку потрапляє найновіша компанія, яка нещодавно з’явилася на карті. В такий спосіб, напевне, здійснюється підтримка новачків.
  • Якщо ви шукайте щось в одному місті, але на даний момент заходитесь в іншому, вам в першу чергу покажуть самі популярні заклади + ті, які вам підходять.   

А як Google визначає, що вам підходить?

Дуже просто – стежить за вами)

Як саме? – Дивіться цей відеоролик:

Але зачекайте і прочитайте до кінця.

Ми наголошуємо, що на місце в пошуку впливає багато чинників, і ми знаємо, як можна на них вплинути і досягнути гарних результатів.

Саме цим ми займаємося: розробляємо та впроваджуємо технології GEO реклами, збільшуємо користь інтернет реклами для клієнтів, заощаджуємо вам гроші і нерви.

Докладніше про наші технології ви можете дізнатися вже в наступному матеріалі «GEO реклама та технології Mappers». Я сподіваюся, що вам було цікаво і ви готові підписатися на наш сайт, а також поділитися інформацією з друзями-підприємцями. Адже обмін інформацією — це корисно для бізнесу, навіть серед конкурентів.

 

Читайте также

Читайте також

Інтернет бізнес та и послуги на Карті Google

27.10.2021

Автор: Mappers

Вітаємо. Сьогодні хочемо присвятити свій матеріал інтернет бізнесу, інтернет магазинам та всім тим, хто веде свій бізнес онлайн, але хоче чи вже використовує Google Мій Бізнес. Можливо, комусь буде цікава наша експертна думка щодо цього питання.

Що таке Бізнес-сторінки Google Мій Бізнес

21.10.2021

Автор: Mappers

У вас є свій сайт?

Скільки ви готові витратити, на те що б отримати свій власний веб-сайт?

Як щодо суми в "Безкоштовно"?

Технологія просування на Google Картах

21.10.2021

Автор: Mappers

Ни для кого не секрет, что для того, чтобы получить результат, нужно приложить усилия.