Реальний Кейс Apsardzes Alianse Латвія

26.10.2021

Автор: Mappers

До вашої уваги реальний кейс роботи нашої компанії. Тільки цифри та статистика без купюр.

Взимку цього року, коли робота офісів компанії Google була частково припинена, ми повідомляли нашим клієнтам, які вже внесли аванс за наші послуги, про тимчасові збої і затримки в роботі. Так було і з нашим клієнтом Apsardzes Alianse з міста Рига. Компанія займається продажем охоронних систем та сигналізацій, а також охороною будинків, офісів тощо. В кінці лютого ми почали роботу над проектом, це видно на графіку:

Статистика від 22.06.2020: 22400 переглядів в пошуку і по карті:

На цьому графіку ми бачимо  зростання до 27500, це 22.7%.

03.08.2020:

Ми бачимо, що зростання стабільне і, всупереч скептичним думкам, ми отримали 32700 пошуків, що свідчить про зростання в 46%.

Цей показник стосується частоти з’явлення компанії в пошуку при різних запитах. Кількість ключових слів зросла з 67 до 102. Дуже важливим для клієнта було ключове слово «Ajax» (охоронні системи, якими торгує компанія), тепер стало більше варіацій пошуку на цю тему:

Тепер подивимося на статистику звернень: це ті користувачі, які при  пошуку в системі Google на екрані бачили компанію нашого клієнта. Вони шукали його за прямим запитом, брендам або по категорії.

Скріншот від 30.04.2020:

 

Скріншот від 22.06.2020:

Тут ми спостерігаємо зростання в 41.59%

Залишилося тільки розібратися із прямими зверненнями до компанії: це  ті люди, які зателефонували, зайшли на сайт або проклали маршрут до  компанії на Карті Google.

Знімок від 30 квітня 2020 року:

Свіжий знімок від сьогодні 13.08.2020:

Спостерігаємо зростання в 14.4%.

Рекомендуємо компанії Альянс встановити на смартфон додаток Google Мій Бізнес «Менеджер з продажу» та включити функцію прямих повідомлень, що дозволить збільшити частоту звернень в компанію. Але не варто забувати, що в разі ігнорування повідомлень, ця функція може бути відключена.

Підсумок:

Результат нашої роботи: зростання частоти потрапляння в пошук, збільшення кількості ключових слів, зростання пошуку в загальному. Лише показник звернень виріс не на дуже великий %, але думаємо це пов'язано із загальним спадом на всіх фронтах ринку.

Але нам гріє душу те, що наша робота буде давати результат в довгостроковій перспективі без додаткових щомісячних витрат.

Звертайтеся!

Читайте также

Читайте також

Що таке контекстна реклама Google AdWords?

28.10.2021

Автор: Mappers

Це рішення виявилося настільки ідеальним, що контекстна реклама стала одним з найпопулярніших інструментів Інтернет-реклами та успішно використовується донині.

Реальний Кейс — АІС Київ Дніпровський

26.10.2021

Автор: Mappers

Сьогодні коротко про одного з наших великих клієнтів. Мережа Автоцентрів та СТО «АІС»

Довірений перевіряючий Google

16.10.2021

Автор: Mappers

Якщо ви зацікавилися темою «Довірений перевіряючий Google», можливо, у вас виникли труднощі з підтвердженням точки вашої компанії на карті Google.