Реальний Кейс — Trade System Glass

21.10.2021

Автор: Mappers

  Компанія TSG, один з провідних виробників автомобільного скла в Україні, спочатку звернулася до нас за допомогою у підтвердженні декількох точок на Карті Google. Чесно кажучи, ми не змогли виконати всі завдання. Точки в Одесі не підтверджувалися.

Вхідні дані:

  1. Майже всі точки компанії, порушували правила публікації на Google Карті. Компанія використовувала як невірні назви, так і невірні ключові слова у назві. Це могло би бути причиною блокування точок.
  2. В деяких місцях були відсутні вивіски та їх фото.
  3. Використовувалися фото / відео матеріали неналежної якості або контент, який не належить компанії. Це також гальмує роботу алгоритму.
  4. Не всі точки були в локальних каталогах.
  5. Так як ключові слова не були прописані, облікові записи google Мій Бізнес працювали на 50%.

Що ми зробили

  1. Провели оптимізацію сервісів Google Мій Бізнес та Карти Google, використовуючи наші технології.
  2. Забезпечили якісні фото матеріали, які допоможуть користувачам не тільки краще знаходити компанію, але й будуть сприятливо працювати на алгоритм пошуку.
  3. Додали фото 360 кожного об’єкту (Відео про ефективність таких відео)
  4. Додали компанію в каталоги, які посилять індексацію в пошуку Google для компанії, точки на карті і сайту компанії.
  5. Склали графік публікацій TSG у порівнянні з конкурентами. Тепер при дотриманні встановленого графіку та вчасному обслуговуванню точок можна примножити досягнутий результат.

Як наслідок...

Результат нашої роботи:

(статистика від Google)

 Дніпро, статистика в момент прийому точки в роботу (26,04,21):

Дніпро, статистика в момент здачі точки (03,08,21):

Використовуючи не складну математику, ми можемо помітити що:

Кількість запитів на карті, в які попала компанія, ріст становить 219%.

Кількість  пошуків компанії на карті та в Google, ріст становить 108%.

Зростання кількості звернень в компанію становить 92%.

Кількість ключових слів, по яким знаходять компанію, зросла з 57 до 201, перегляд профілю зріс на 136%.

Так як ця точка в Дніпрі була однією з найслабших, далі ми розглянемо ще одну з п’яти точок, яка має високу конкуренцію та  довшу історію розвитку без нашої участі.

TradeSystemGlass Автостекло №1, проспект Освободителей, Киев 

Київ, статистика в момент прийому точки в роботу (26,04,21):

Київ, статистика в момент здачи точки (03,08,21):

Використовуючи не складну математику, ми можемо помітити що:

Кількість запитів на карті, в які попала компанія, ріст становить 259%.

Кількість  пошуків компанії на карті та в Google, ріст становить 267%

Зростання кількості звернень в компанію становить 480%

Кількість ключових слів, по яким знаходять компанію, зросла з 125 до 156, перегляд профілю зріс на на 45%.

Підсумок

 Протягом 4 місяців ми опрацювали 5 точок нашого клієнта. Хоча заявлений термін виконання нашої роботи, зазвичай, становить до 50 днів. Коли ми довго працюємо над точкою на карті, це означає, що ми паралельно займаємося її веденням, в результаті це дає ще кращий результат. 

Зазвичай, в кінці нашої роботи, всі клієнти, які замовили пакет послуг не нижче GEO Реклама, отримують графік публікацій який вирахуваний відносно активності конкурентів та у порівнянні з ними. Це дає можливість клієнту самостійно займатися веденням точки. Також клієнт отримує послугу навчання та ведення точок на карті або ексклюзивний навчальний відеокурс для відповідального за ведення точок на карті співробітника.

Коли у клієнта немає такої відповідальної особи та він не може займатися веденням точок самостійно, ми надаємо таку послугу з щомісячною оплатою. Раніше в нашій статті, ми публікували дослідження, в якому довели, що така робота ефективна з початку 2019 року внаслідок зміни алгоритму Пошуку Google.

Але немає плюсів без мінусів: одна з 5 точок практично не додала в статистиці + 7% і лише 30 нових ключових запитів. Можливо, це буде трохи пізніше, так як робота над нею велася в останню чергу, можливо, точка досягла свого максимуму в органічному пошуку, що також буває. Ми повідомляємо вам цю інформацію, тому що компанія Mappers GEO Реклама в першу чергу займається дослідженням в роботі з алгоритмом Google і робить це чесно та прозоро.

Дякуємо, що дочитали до кінця. Звертайтеся.

 

Читайте также

Читайте також

Реальний Кейс Apsardzes Alianse Латвія

26.10.2021

Автор: Mappers

До вашої уваги реальний кейс роботи нашої компанії. Тільки цифри та статистика без купюр.

Що таке GEO реклама, Частина 3

20.10.2021

Автор: Mappers

Цей сюжет детально розповість вам про всі переваги та недоліки ГЕО Реклами. А також чим конкретно займається наша компанія. Дасть наочний приклад.

Клік, ще не означає — результат!

20.10.2021

Автор: Mappers

Доброго дня,

Сьогодні наш матеріал буде присвячений не Карті Google та просуванню на ній, а платній рекламі в пошукових системах, зокрема Google Рекламі (Adwords).