Що таке контекстна реклама Google AdWords?

28.10.2021

Автор: Mappers

 

Декілька слів з історії...

В1999 році Ларрі Пейдж і Сергій Брін намагалися монетизувати свій проект - передову пошукову систему Google. Її творці не хотіли розміщувати банери поруч із пошуковими результатами. Це впливало на якість пошукової видачі для користувачів. Тоді була запропонована ідея показувати текстові оголошення поруч із результатами пошуку – оголошення, тематично пов'язані з пошуковим запитом користувача.

Це рішення виявилося настільки ідеальним, що контекстна реклама стала одним з найпопулярніших інструментів Інтернет-реклами та успішно використовується донині.

Як виглядає пошукова контекстна реклама в Google:

Контекстна реклама — це не просто оголошення, яке орієнтується на зміст інтернет-сторінки, на якій воно розміщене. Сьогодні це ще точний та потужний інструмент залучення ваших потенційних клієнтів в Інтернеті. За допомогою сучасних інструментів, які є зараз в AdWords, можна чітко  виділити свою аудиторію та донести їй своє рекламне повідомлення. Таким чином, використовуючи AdWords, ви максимально ефективно витрачаєте свої рекламні бюджети та швидко отримуєте ваших клієнтів.

Мережі контекстної реклами AdWords

Google AdWords може демонструватися в двох мережах:

  • Пошукова мережа — реклама показується користувачам  у відповідь на їх пошукові запити поруч з результатами пошукової видачі. Простими словами: що користувач запитує у Google, то він йому і показує у відповідь.
  • Контекстно-медійна мережа — реклама AdWords яка показується на сайтах-партнерах Google (які розмістили код реклами Google на сторінках своїх сайтів).

Відмінності реклами в Пошуковій та Контекстно-Медійній мережі:

  • В пошуковій мережі можуть відображатися лише текстові оголошення, а в контекстно-медійній мережі і текстові оголошення, і банери, і відеореклама.
  • В контекстно-медійній мережі можна платити за покази, за кліки, а в пошуковій мережі – лише за кліки.
  • Поведінка користувача в пошуковій мережі та в контекстно-медійній принципово відрізняється. Тому сам принцип подачі реклами, рекламне повідомлення, показники реклами (CTR, вартість за клік тощо) будуть відрізнятися.

Контекстна реклама на різних пристроях

Google AdWords на смартфоні Samsung:

Реклама Google AdWords на мобільних пристроях буде давати результат тільки в тому випадку, якщо у вас є мобільна версія сайту, якщо її немає, то показ реклами на мобільних пристроях слід відключити.

Контекстна реклама на планшетних ПК:

Розміщення реклами в мобільних додатках. Так виглядає реклама "World of Tanks" у додатку "Автобазар" на планшетному ПК iPad.

Якщо у Вас є програма в App Store, її можна рекламувати за допомогою AdWords. Реклама програми буде відображатися на пристроях з операційною системою iOS, тобто на пристроях потенційних користувачів вашої програми.

Цілі контекстної реклами:

Перед тим, як розмістити рекламу в Google AdWords, дуже важливо визначитися з її цілями. Цілями контекстної реклами можуть бути:

  • Прямий відгук
  • Брендинг
  • Збільшення трафіку

Вартість контекстної реклами

       Вартість контекстної реклами для кінцевого клієнта зазвичай складається з бюджету, який необхідно використати в Google AdWords, а також комісії агенства, яке цю рекламу обслуговує. Детальніше про вартість контекстної реклами читайте на сторінці "Скільки коштує контекстна реклама"?

Переваги контекстної реклами:

  • Ненав’язливість. В пошуковій мережі рекламу бачать лише користувачі, які активно цікавляться вашим товаром чи послугою.
  • Швидкість запуску. Оголошення з’являється відразу  після налаштування рекламної компанії та поповнення балансу AdWords.
  • Точність. Завдяки різним методам таргетингу контекстну рекламу можна максимально точно налаштувати саме на вашу цільову аудиторію.
  • Гнучкість. AdWords дозволяє швидко змінити налаштування облікового запису та зробити рекламу максимально ефективною.
  • Можливість платити лише за результат. В контекстній рекламі є можливість налаштувати оплату лише за отримані конверсії, які ви попередньо встановлюєте самі. (наприклад, можна платити лише за дзвінки потенційних клієнтів).
  • «Плати скільки хочеш». Ви можете вибрати, який бюджет виділити на контекстну рекламу в Google. Рекламу в AdWords можна зробити на будь-який бюджет і вона буде ефективна.

Читайте также

Читайте також

Переваги GEO реклами

23.10.2021

Автор: Mappers

Види реклами. Переваги GEO реклами. Недоліки.

Звичайно ж в цій статті мова піде не тільки про переваги GEO реклами, а і про недоліки такої. Проте, назва статті я дав саме: «Переваги GEO реклами», так як недоліки цього виду реклами легко нівелюються.

Дублікат на Карті Google. Добре чи Погано?

19.10.2021

Автор: Mappers

Спочатку карти Google були створені лише для навігації. Мета – допомогти людям знайти необхідне місце, країну, місто чи вулицю. Пізніше компанія Google вирішила розмістити на карті найпопулярніші географічні локації (національні парки, гори та річки), потім історичні та архітектурні пам'ятники. 

Сьогодні компанія Google пішла ще далі і дає можливість розміщувати точки бізнесу на карті.

Але, що буде, якщо кожну компанію, офіс, фірму, ларьок з кавою або шаурмою, державну установу чи онлайн бізнес буде видно на карті Google одночасно?

Як працює Google Пошук?

15.10.2021

Автор: Mappers

Як працює Google Пошук, основні алгоритми оновлень
У наш час пошукові системи, зокрема Google, нагадують «вітрину» Інтернету і є найбільш важливим каналом поширення інформації в цифровому маркетингу.