Технологія просування на Google Картах

21.10.2021

Автор: Mappers

Ні для кого не секрет, що для того, щоб отримати результат, потрібно докласти зусилля.

З кожним роком для просування свого бізнесу в мережі зусиль потрібно все більше і більше. Адже кількість таких бажаючих теж зростає. Сьогодні кожен бізнес хоче бути в інтернеті. І не просто бути, а отримувати постійний потік нових клієнтів. Як цього добитися?

Справа в тому, що пошуком інформації займаються пошукові системи. Сама велика – Google. І це практично монополія.

Ось і виходить: отримаємо ми клієнта чи ні - безпосередньо залежить від цієї компанії.

Компанія Google створила для нас з вами наступні правила гри:

  1. Якщо ви, інформація про вас, ваша послуга, тобто те, що ви пропонуєте, – унікальні, то знайти вас просто. Наприклад:

Вводимо в пошуку Walt Disney Company:

 

И сразу получаем ответ на вопросы: что это за компания, где она находится и чем занимается. Её социальные сети и контакты.

Одразу отримуємо відповідь на запитання: що це за компанія, де вона знаходиться, чим займається, її соціальні мережі та контакти.

  • Чому так відбувається?
  • Тому що це унікальний запит: іншої такої компанії в світі немає, відповідно її легко знайти.
  1. Якщо ваша послуга, компанія або товар - неунікальні, то в пошуку ви конкуруєте за місце під сонцем з іншими такими ж самими або схожими компаніями.

 Як приклад введемо запит: "магазин одягу в Києві":

 

Ви самі бачите, яка велика конкуренція. Чому хтось перший, а хтось другий в списку пошуку, ви можете дізнатися з нашої іншої статті ось тут.

 

А нас цікавить, як можна поборотися за місце під сонцем:

  1. На сьогоднішній день для того, щоб чесно конкурувати (отримувати відвідувачів) існує три основних правила:

Правило 1: Плати

  Якщо ви не бажаєте розвивати свій сайт самостійно, використовуючи органічний або реферальний трафік (докладніше про типи трафіку), то можна це зробити за допомогою фінансових витрат - через Google Ads.

Про те, як працює Google Ads, можна прочитати тут.

Правило 2: Створюй

Складний процес. Органічний пошук. Працює за принципом: більше інформації (контенту) → більше людей.

Простими словами, ті підприємці, які генерують багато контенту, створюють навколо своєї справи велике співтовариство зацікавлених людей, постійно знайомлять аудиторію з новинками у своїй сфері, неодмінно будуть нагороджені новими клієнтами. Власне, ця стаття потрібна для створення органічного трафіку на наш сайт.  Ми намагаємося дати вам як можна більше інформації на теми, суміжні з нашим продуктом, і через деякий час люди, яким буде цікаве питання роботи сервісів Google і пошуку в інтернет, зможуть дізнатися про наші пропозиції та технології, і, можливо, зацікавляться GEO рекламою.

Головний недолік такого методу - час. Процес займає роки, але результат більш стійкий.

Правило 3: Отримуй рекомендації

Найцікавіше для нас з вами.

Нещодавно пошук по картах Google став частиною звичайного пошуку. До того ж дуже велика кількість користувачів використовують мобільні технології, зокрема додаток «Карти Google». І це для нас шматок пирога.

Справа в тому, що на місце в пошуку по карті впливають такі показники:

  1. Відстань
  2. Активність клієнтів                          +
  3. Активність власника бізнесу            +
  4. Рейтинг бізнесу                              +
  5. Інформація про бізнес                    +
  6. Взаємодія з клієнтом                      +

На всі пункти, які відзначені + (крім відстані), ми можемо впливати. Це необхідно для того, щоб підняти наш об'єкт в рейтингу пошуку.

Саме таким невеликим важелем і є наша "ТЕХНОЛОГІЯ ПРОСУВАННЯ ЧЕРЕЗ КАРТИ GOOGLE".

ТЕХНОЛОГІЯ ПРОСУВАННЯ ЧЕРЕЗ КАРТИ GOOGLE покликана впливати на показники пошуку по картам Google для покращення рейтингу бізнесу.

За допомогою мотиваторів (що таке мотиватор?), ми штучно збільшуємо кількість відгуків, їх періодичність та якість. Таким чином зростає рейтинг бізнесу та збільшується обсяг інформації (ключові слова), яку публікує бізнес. Це сприяє збільшенню потоку клієнтів.

Як це працює?:

  1. Наша компанія розробляє та, за бажанням, створює для вашої компанії мотиватор.
  2. Після укладання угоди з клієнтом ви або ваш співробітник повинні запропонувати клієнту скористатися мотиватором.
  3. Клієнт сканує QR код за допомогою свого смартфона і перед ним відкривається форма «Залишити відгук» на карті Google.
  4. Клієнт ставить кількість зірок від 1 до 5, це оцінка вашої роботи і пише коментар чи слова подяки. За бажанням можна додати фото або відео.
  5. Ваше завдання - відповісти на цей відгук через веб-сайт Google Мій Бізнес або додаток на вашому смартфоні.

Таким чином Клієнт проявляє активність на вашій точці на карті Google, а ви проявляєте активність, коли відповідаєте на відгуки своїх клієнтів.

  • Корисні поради:

    • Дуже важливо просити клієнта залишити коментар, достатньо навіть простого «Дякую». Такі відгуки оцінюються системою набагато більше.
    • Відгуки з фото ще цінніші.
    • З 2019 року Google індексує і відгуки клієнтів, і відповіді власників, тому доцільним є використання ключових слів, які відповідають вашому бізнесу у відгуках і відповідях на них. Потрібно просити більш активних та лояльних клієнтів докладно розписувати, що саме їм сподобалося або не сподобалося, це буде гарною рекламою.
    • Поганий або середній відгук - це також реклама та активність. Так, це негативно впливає на рейтинг компанії в очах потенційних клієнтів, але позитивно на систему оцінювання Google.
    • Ви або ваш співробітник повинні вміти користуватися додатком Карти Google і завжди бути готовими допомогти клієнту залишити для Вас відгук.
    • Якщо з якихось причин не спрацював QR код, ви або ваш співробітник повинні вміти знайти вашу точку на карті Google через пошук.
    • Якщо ваш клієнт працював з Вами віддалено, наприклад інтернет-покупка, ми обов'язково надамо вам посилання на сторінку «залишити відгук». Посилання можна відправити людині в листі або за допомогою месенджера.

Запрошуємо вас скористатися цією простою технологією. Це важливий крок щодо впровадження GEO реклами в ваш бізнес.

Читайте также

Читайте також

Безкоштовний Аудит точки на Карті Google

27.10.2021

Автор: Mappers

До вашої уваги пропонується стаття на тему Безкоштовного Аудиту точки/картки вашої компанії на Google Карті та сервісу Google Мій Бізнес зокрема

Тренди мобільного маркетингу 2021

21.10.2021

Автор: Mappers

Кількість користувачів смартфонів по всьому світу неухильно зростає: до 2021 очікується, що їх кількість досягне 3,8 млрд. Багато трендів мобільного маркетингу минулих років зберігають свою актуальність, поступово перетворюючись в кращі практики. У цьому матеріалі ми обговоримо 5 трендів, які допоможуть брендам бути ефективніше в новому році.

Довірений перевіряючий Google

16.10.2021

Автор: Mappers

Якщо ви зацікавилися темою «Довірений перевіряючий Google», можливо, у вас виникли труднощі з підтвердженням точки вашої компанії на карті Google.