Тренди мобільного маркетингу 2021

21.10.2021

Автор: Mappers

Кількість користувачів смартфонів по всьому світу неухильно зростає: до 2021 очікується, що їх кількість досягне 3,8 млрд Багато трендів мобільного маркетингу минулих років зберігають свою актуальність, поступово перетворюючись в кращі практики. У цьому матеріалі ми обговоримо 5 трендів, які допоможуть брендам бути ефективніше в новому році.

Чат-боти

Поширення чат-ботів зростає: вони покликані взаємодіяти з клієнтами, імітуючи спілкування з живою людиною завдяки поєднанню використання стандартних сценаріїв і штучного інтелекту (ІІ).

Чат-боти можуть допомагати користувачам, призначати і відміняти зустрічі, проводити опитування, розміщувати замовлення, відповідати на питання - і список задач які ії довіряють продовжує зростати. Чат-боти також дозволяють брендам більше дізнаватися про своїх клієнтів по мірі взаємодії з ними, створюючи додаткові можливості і підвищуючи залученість.

Можливість надавати послуги і підтримку в режимі 24/7, що підвищує задоволеність клієнтів, скорочуючи при цьому потребу в персоналі та в результаті економлячи гроші і час. У міру застосування чат-боти можуть «вчитися» відповідати на запитання й відповіді, спираючись на дані, зібрані в ході попередніх контактів з користувачами. Ця постійно поновлена ​​база знань дозволяє надавати клієнтам необхідну інформацію і знижувати витрати на попереднє програмування сценаріїв взаємодії.

Соціальна та мобільна комерція

Кількість покупок, здійснених з мобільних пристроїв, відчутно зросла в 2020 році. Так, уже в перші місяці з початку пандемії кількість завантажень додатків для доставки продуктів в США виросло на 200%. Цей тренд збережеться і в наступному році - насамперед, до тих пір, поки вакцина проти Covid-19 не стане максимально доступна.

Оскільки клієнти все більше часу проводять в своїх мобільних пристроях і часто вибирають соціальні мережі як спосіб відволіктися, логічним розвитком ідеї мобільного комерції стане комерція соціальна. Соціальні мережі, наприклад Instagram, Facebook і Twitter вже надають всі необхідні інструменти, для просування та продажу продуктів і послуг.

Таргетинг за місцем розташування

Експерти прогнозують, що до 2021 року витрати на мобільну рекламу з геотаргетингом досягнуто 32,4 мільярда доларів. На наш погляд, інвестиції в геотаргетинг в 2021 вигідні з двох причин.

По-перше, в нинішніх умовах обмеженої мобільності населення, споживачі дуже жваво зацікавлені в покупці необхідної продукції ближче до дому. Додайте до цього регулярно оновлювану інформацію про доступне асортименті продукції, і ваша привабливість в очах клієнта відчутно зросте.

По-друге, у міру поширення вакцини від коронавируса, слід очікувати як мінімум поступового відновлення мобільності населення, а як максимум - її відчутного приросту, коли всі вимушені затворники нарешті отримають можливість провести відпустку поза власного будинку. У цьому сценарії на допомогу прийде геопозіціонування: заздалегідь задане рекламне повідомлення, баннер або інший тип контенту доставляється користувачеві, як тільки він входить в певну зону. Такою локацією може бути АЗК, місцева визначна пам'ятка, або навіть територія вашого конкурента на маршруті слідування туристів - відправляйте потенційним клієнтам спеціальні пропозиції в тому місці і в той час, коли вони найбільш актуальні, збільшуючи продажі і нарощуйте лояльність клієнтів  та підвищуйте впізнаваність бренду.

Голосовий пошук

З моменту появи Siri в 2011 році, голосовий пошук став досить поширеним явищем. Однак COVID-19 несподівано змусив користувачів ще активніше використовувати цей метод пошуку, тому що ставити питання вголос комфортніше перебуваючи вдома, плюс просто тому, що так гігієнічніше. Популярність Siri і її «колег» - Alexa, Google і Cortana продовжує зростати: голосовим пошуком на мобільних пристроях сьогодні користуються 27% глобальної аудиторії.

Адаптуючи контент під голосовий пошук, пам'ятайте про головне: клієнт розмовляє з голосовим помічником. Ваш тон і вибір ключових слів повинен бути максимально наближений до розмовної мови.

Аналітика на основі ІІ

У 2021 року складно уявити успішний бренд, який не використовує аналітику в розробці і адаптації своїх кампаній. Але є спосіб вивести вашу аналітику на новий рівень?

Збільшення кількості точок дотику між брендами і клієнтами, а також зростаюча роль унікальності, роблять аналіз інформації про споживачів і їх подорож все більш складним завданням. На нашу думку, рішення полягає в застосуванні штучного інтелекту і автоматизації процесів.

Обробляючи величезні обсяги даних, інструменти на базі штучного інтелекту здатні генерувати звіти і прогнози, ґрунтуючись на яких маркетологи можуть швидко вносити корективи в свої кампанії. Крім того, подальша автоматизація дозволяє генерувати спеціальні пропозиції для конкретних клієнтів, відштовхуючись від їх інтересів і історії пошуку та покупок.


На закінчення

За минулий рік повсякденне життя споживачів за відчутно змінилася, змусивши бренди адаптувати свій підхід до комунікації з аудиторією. У міру того, як життя буде повертатися в більш-менш нормальне русло, нам належить навчитися жити в нових реаліях, а брендам - ​​будувати бізнес, враховуючи отримані уроки.

 

Читайте также

Читайте також

Як викликати «Ревізор» магією Mappers

27.10.2021

Автор: Mappers

В "далекому" 2017 році, коли ідея нашої компанії тільки зароджувалася і ми активно працювали над просуванням об’єктів сфери обслуговування в м. Кам'янець-Подільський, ми намагалися шукати нових клієнтів серед знайомих, друзів і друзів знайомих. Одним з таких міні-проектів стала перукарня «Нова Цирульня». Про рекламу для цієї перукарні та її наслідки розкажемо в цій статті:  

Реальний Кейс — Trade System Glass

21.10.2021

Автор: Mappers

 Компанія TSG, один з провідних виробників автомобільного скла в Україні, спочатку звернулася до нас за допомогою у підтвердженні декількох точок на Карті Google. Чесно кажучи, ми не змогли виконати всі завдання. Точки в Одесі не підтверджувалися.

Не приходить лист від Google Мій Бізнес. Підтвердження точки на Карті Google. Що робити?

21.10.2021

Автор: Mappers

З таким питанням до товариства звертаються мало не 80% користувачів системи Google Мій Бізнес. У нашій статті допоможемо розібратися в питанні. Про те які помилки найчастіше допускають при реєстрації в GМБ і що робити якщо не виходить.