Тренди мобільного маркетингу в 2016 році

13.10.2016
Успіх в цій сфері вимагає максимальної релевантності. Ваша аудиторія хоче якнайшвидше отримати легкодоступний і потрібний їй «тут і зараз» контент. Вони бажають миттєвого інформаційного задоволення.
Статистика використання мобільних пристроїв
Мобільні пристрої, особливо смартфони - наші постійні супутники. Не виключено, що ваші клієнти проводять весь вільний час, втупившись у екран свого телефону. Трохи статистики:
- 73% людей завжди носять з собою свої мобільні пристрої (жовтень 2015-го, дослідження Facebook).
- Люди беруть в руки свої мобільні пристрої від 150 до 200 разів на день. В результаті - майже 30 мільярд випадків використання мобільних пристроїв в США в день (Forrester).
- Тривалість середньї телефонної розмови - 1 хвилина 10 секунд або 177 хвилин в день (2014 Google data).
Перш ніж ви інтегруєте ці дані в свою мобільну маркетингову стратегію, звернемо увагу на глобальну перспективу:
- 8 мільярда чоловік використовували мобільні телефони в 2016 (дослідження Forrester);
За даними на кінець 2015 року 75% інтернет-користувачів виходили онлайн за допомогою мобільних пристроїв. З 2016 мобільні пристрої - найбільш популярний девайс, який постійно використовується. Він перевершує всі інші пристрої щодо часу, проведеному онлайн (GlobalWebIndex).
Доступ до мобільного інтернету:
% повнолітніх, що мають доступ в інтернет з мобільних телефонів.
Запитання: З якого пристрою Ви отримували доступ до мережі інтернет (через браузер або додаток) протягом минулого місяця?
База: користувачі мережі інтернет віком 16-64 років.
Джерело: GlobalWebindex
Повнолітні українці використовують мобільний інтернет з різною метою: для перегляду відео, прослуховування радіо (включаючи Pandora) активності в соціальних мережах (включаючи Facebook).
Середня тривалість часу в день (% від загального часу користування мобільними пристроями), який витрачають повнолітні американці на різні види активності онлайн в залежності від пристрою 2011-2017
Зверху вниз: Перегляд відео. Прослуховування радіо. Соціальні мережі. Pandora, Facebook. Пристрої: Мобільний телефон. Планшет. Смартфон. ПК / Ноутбук.
Примітка: вік 18+, час, який людина провела за кожним пристроєм, складає весь час його використання, незалежно від кількості виконаних завдань. Наприклад: 1 година, проведена за ПК / ноутбуком одночасно з використанням мобільного телефону, зараховується як 1 година для ПК / ноутбука і 1 година для мобільного телефону.
Джерело: eMarketer, жовтень 2015
Люди у віці 16-24 років витрачають в середньому 3.25 + годин в день на користування мобільним інтернетом. Відсоток використання мобільного інтернету молоддю виріс у порівнянні із використанням мобільного інтернету людьми старшого віку.
Час, проведений онлайн за допомогою мобільного телефону, по віковим групам.
Запитання: скільки приблизно годин на день ви проводите онлайн, використовуючи мобільний телефон?
База: користувачі мережі інтернет віком 16-64 роки.
Джерело: GlobalWebindex, 3й квартал 2015
Час, проведений онлайн з мобільного телефону, в залежності від віку - зміни з 2012 по 2015 рік.
Використання мобільного інтернету найшвидше зростає в країнах, раніше слабо оснащених мережами інтернет, а саме - Латинська Америка і Близький Схід / Африка.
Час, проведений онлайн за допомогою мобільного телефону, по регіонах:
Кількість годин в день онлайн з мобільного телефону. Регіони: Азіатсько-Тихоокеанський регіон, Європа, Латинська Америка, Близький Схід і Африка, Північна Америка.
Але Індія ламає стереотипи.
- 85 % користувачів цифрових пристроїв в Індії використовують мобільний інтернет з мобільних телефонів. Це на 30% більше, ніж у 2-му кварталі 2012 року. За цей період відсоток виходів в інтернет з ПК / ноутбуків залишився на тому ж самому рівні.
- Середній час користування мобільними пристроями збільшився і становив 3 години на день, в 3-му кварталі 2015 року це було 1,5 години.
- 40% користувачів мобільного інтернету діляться з іншими. Даний тренд відмінний від усіх інших ринків (GlobalWebIndex).
- 70% населення Індії використовує інтернет в 2015 році. 11% користувачів інтернету проживає в сільській місцевості.
- Жоден бренд не домінує на ринку мобільних пристроїв Індії. Найбільшу частку ринку (40%) має компанія Samsung.
Поширення інтернету в Індії:
% повнолітніх у віці від 16 до 64 років, які користуються інтернетом.
Доступ в інтернет з мобільних пристроїв в Індії:
% користувачів мережі інтернет з мобільних телефонів.
Спільне користування мобільними пристроями:
% жителів Індії, які користуються своїми мобільними пристроями разом з іншими.
Запитання: Скільки людей користуються одним мобільним пристроєм для доступу в інтернет?
- я єдиний користувач даного пристрою;
- ще 1 людина використовує даний пристрій;
- ще 2 людини використовують даний пристрій;
- ще 3 людини використовують даний пристрій;
- 4 і більше людей використовують даний пристрій.
База: користувачі мережі інтернет 16-64 років в Індії.
Джерело: GlobalWebindex, 1й - 3й квартал 2015.
% людей, які володіють мобільними пристроями певних брендів.
% користувачів мобільного інтернету в Індії, які використовують такі бренди.
По суті, ми наближаємося до Мобільного Переломного моменту (Mobile Tipping Point), коли % виходу в інтернет з мобільних пристроїв перебільшує % виходу в інтернет з будь-яких інших пристроїв. GlobalWebindex передбачає, що остаточно це відбудеться в 2018 році.
- Проте вже сьогодні ті ваші клієнти, які технічно підковані та досвідчені мобільні користувачі (В2В або В2С), вимагають якісного обслуговування.
- Приблизно 50% покупців в США бажають знаходити потрібну їм інформацію за допомогою своїх мобільних пристроїв.
Тільки 14% компаній, за даними Forrester, використовують мобільні додатки для підвищення якості обслуговування клієнтів. Приклади: Apple Pay, Starbuck order-ahead, замовлення квитків за допомогою мобільних додатків.
Займіться мобільним маркетингом вже зараз, щоб максимізувати свій прибуток, розширивши потенційну аудиторію:
- Лише 25% компаній повністю інтегрують підтримку мобільних додатків в свою загальну бізнес-стратегію з метою покращення якості обслуговування клієнтів (Дослідження Forrester).
Поради по мобільному маркетингу в 2016 році:
- Зосередьтеся на людях, зокрема, на вашій цільовій аудиторії. Уточніть, де і коли вони (клієнти) готові співпрацювати з вами. Сконцентруйте свій маркетинг на аудиторії, а не на пристроях або каналах трафіку. Забезпечте безперервний процес покупки. Будьте готові відстежувати та застосовувати багатоканальні способи взаємодії з клієнтами.
- Зрозумійте, як відбувається процес покупки у вашого клієнта. Значна частина покупок більше не відбувається при першому відвідуванні. Пошук товару та його оплата часто здійснюється шляхом використання декількох девайсів і платформ.
- Зробіть карту покупця. Оцініть, як різні клієнти використовують свій мобільний пристрій для пошуку, вивчення та придбання вашого продукту.
Нові тенденції поведінки мобільних користувачів в дослідженні Google (посилання)
Мобільний маркетинг
Отже, ваше завдання на 2016 рік - бути в мобільному сегменті, щоб люди могли знайти вас, коли їм це буде необхідно та зручно.
Сайт або Лендінг з версією для мобільних пристроїв (65%) і мобільний додаток (65%) - найкраща тактика мобільного B2B-маркетингу.
Тактики мобільного маркетингу, що застосовуються B2B-маркетологами у всьому світі, травень 2015. - % респондентів:
- мобільна версія веб-сайту (65%);
- мобільний додаток (65%);
- електронна пошта на мобільних пристроях (45%);
- мобільна реклама (40%);
- мобільна версія Лендінгу (40%);
- пошук на мобільних пристроях (40%);
- інтегровані в мобільні додатки оголошення (30%);
- QR коди (30%);
- медійні оголошення на мобільних пристроях (25%);
- СМС розсилки (25%);
- мобільні сервіси, які враховують розташування (20%);
- мобільна комерція (20%);
- ММС розсилка (15%).
Потрібно передбачати побажання ваших потенційних клієнтів щодо мобільних сервісів та вчасно надавати їм всю необхідну інформацію. Кожна секунда цінна!
29% користувачів смартфонів одразу переходять на інший сайт або додаток, якщо вони не відповідають їхнім вимогам (наприклад, якщо там немає потрібної інформації або вони занадто повільно працюють).
Ще одна ефективна тактика – зменшити кількість кроків пошуку. Власники мобільних пристроїв можуть користуватися голосовим пошуком або мати проблеми з маленькими екранами. Вам також слід пропонувати інші опції, наприклад, дзвінок по телефону.
Функції вашого додатку повинні бути легкими, зрозумілими та простими у використанні. Подумайте про людей з великими пальцями.
Лише за минулий рік веб-сайти США: на 20% збільшили кількість звертань з мобільних пристроїв
на 18% зменшили час відвідування
Поради щодо мобільного маркетингу в 2016 році:
- Спілкуйтеся з вашими потенційними клієнтами, щоб зрозуміти, як і коли вони бажають отримувати інформацію на свої смартфони. Не потрібно гадати - запитайте!
- Додайте мобільний маркетинг в ваш маркетинговий план.
- Створіть у ваших покупців бажання купувати саме у вас. Пропонуйте їм спеціальні пропозиції, використовуйте різні стимули.
Читайте также
Читайте також
G.Page що це?
27.10.2021
У квітні 2019 року Google презентував оновлення сервісу Мій Бізнес — скорочену назву та URL для компанії в картці Google. Основна мета такого нововведення – спрощення пошуку.
УВАГА НА ДАНИЙ МОМЕНТ (СІЧЕНЬ 2021 РОКУ) ДАНА ФУНКЦІЯ ВІДКЛЮЧЕНА. ВОНА ДОСТУПНА ТІЛЬКИ ТИМ КОМПАНІЯМ, ЯКІ ДОДАЛИ КОРОТКЕ ПОСИЛАННЯ РАНІШЕ!
Зміни у формі оформлення скарг на Карті Google
26.10.2021
Всім привіт, Google змінив форми оформлення скарг на точку на Карті Google. Тепер можна поскаржитися і виправити всі пункти, які не відповідають правилам розміщення на Карті Google. Обговоримо.
Відгуки Google
16.10.2021
Відгуки та рейтинги відіграють все більш і більш важливу роль в генеральному плані світового панування Google в онлайн плануванні подорожей. Зараз це особливо помітно в розділах: Пошук, Карти, Локальні сторінки - які доступні в версіях для стаціонарних комп'ютерів, мобільних пристроїв і мобільних додатків.