Відгуки Google

16.10.2021

Автор: Mappers

Відгуки та рейтинги відіграють все більш і більш важливу роль в генеральному плані світового панування Google в онлайн плануванні подорожей. Зараз це особливо помітно в розділах: Пошук, Карти, Локальні сторінки - які доступні в версіях для стаціонарних комп'ютерів, мобільних пристроїв і мобільних додатків.

Ці продукти стають все більш інтегрованими і дозволяють мандрівникам, які планують поїздку, переглядати оцінки, доступність, розташування, фото і відгуки, не залишаючи екосистему Google.

 

Чи не могли б Ви пояснити систему оцінок в Google?

Зареєстровані користувачі Google можуть оцінити компанію, відвідавши її сторінку на Гугл Карті і натиснувши значок «Написати відгук». Google адаптував 30-бальну систему оцінки Zagat після придбання цієї компанії в 2011 році, проте згодом вони заявили про те, що вони переходять на більш просту 5-зіркову систему оцінки.

Нова система дозволяє користувачам оцінити компанію в такий спосіб:

1 Зірка: Мені дуже не сподобалося
2 Star: Мені не сподобалося
3 Star: Непогано
4 Star: Мені сподобалося
5 Star: Мені дуже сподобалося

Той факт, що Google придбав Zagat, адаптував їх систему оцінки, а незабаром відмовився від неї, може здатися дивним. Також дивним здається той факт, що Google купили Frommers в 2012 році тільки для того, щоб продати його менше ніж рік тому. Але швидше за все Google був зацікавлений тільки в контенті компанії, який зараз заселяє Локальні сторінки, Карти та інші продукти. Таким чином Google додали шар призначеного для користувача і експертного контенту, який зараз грає ключову роль в досягненні довіри клієнтів і підвищення ефективності онлайн продажів в плануванні подорожей.

Чим відрізняються нові Карти Google?

Google в даний момент знаходиться в процесі випуску нової версії продукту Google Карти, та й в принципі він робить постійні оновлення, яку вони охарактеризували як захоплююче інтерактивну. Перевагами є не тільки новий дизайн, простий і зрозумілий користувачам і збагачений візуальними об'єктами, але і персоналізований пошук, який генерує припущення, ґрунтуючись на минулих діях користувача. Пошук рейсів вбудований в результат пошуку напрямків, зараз вже інтегрований пошук готелю, пошук маршруту на різному транспорты та багато іншого. Гугл карти це вже не просто про подорожі, це вже каталог магазинів і підприємств які надають послуги ... ось тільки для сфери послуг поки що не все зроблено, деякі компанії які надають послуги без офісу, і хочуть використовувати гугл карти як основне джерело пошуку, в основному дрібні підприємці, поки що страждають ...

Зверніть увагу на нову 5-зіркову систему оцінки на зображенні нижче, в полі інформації. При натисканні на блакитну посилання відгуків Ви переходите на локальну сторінку готелю в Google. Натисніть на нижній кут і з'явиться фото-карусель локальних сайтів, компаній і пам'яток.

  

Чи впливають відгуки на пошукової рейтинг мого готелю?
Багато хто вважає, що коментарі та рейтинги впливають на алгоритм Google рейтингу сторінки, але це не зовсім так, на місце впливає активність користувача щодо місця.

Звичайно ж, це не означає, що відгуки не впливають на рішення мандрівників. Роль цього впливу тільки посилиться в майбутньому з удосконаленням функціональності відгуків Google. Зараз вже не можна побачити анонімні коментарі та все більше відгуків, прив'язаних до профайлів в Google Аккаунт, що збільшує довіру користувачів думок, опублікованими від імені конкретної людини. Та й система тепер все суворіше стежить за тим що б відгук був від реального відвідувача або людини який як мінімум звернувся до картки компанії перш ніж залишити відгук.

Більш того, відгуки займають все більш стійке положення в пошуковій системі. На скріншоті пошуку готелів в Торонто, розташованому нижче, інформація відгуків включена в вікні сервісу Пошук готелів, а також в результати органічного пошуку. При натисканні на блакитну посилання відгуків Ви переходите на локальну сторінку готелю.

Якщо у Вашого готелю 5 відгуків і більше (максимум зазвичай 10), Ваш рейтинг буде також відображено в результатах пошуку. Чим вище рейтинг Вашого готелю, тим більше користувачів, швидше за все, натиснуть на посилання.

 

Як ми можемо збільшити кількість Google відгуків?

Багато готелів докладають багато зусиль у спробах збільшити кількість Google відгуків. Якщо Ви хочете зайняти активну позицію, Ви можете застосувати стандартну тактику: просити гостей написати відгук, роздавати візитні картки, встановити на видному місці вивіску з проханням написати відгук в Google, додати посилання на Ваш годинник і сторінці в Facebook і відправляти гостям електронного листа після їх виїзду з готелю.

З ростом популярності Google відгуків, їх число буде рости і природним чином.

Мотиватори

Саме тому наша компанія довгий час працювала над розробкою зручного, просто і ефективного механізму щодо збільшення кількості відгуків Google.

Ось так вони виглядають це лише частина того що можна зробити сьогодні, наприклад бізнес який швидко обслуговує клієнтів найчастіше вибирає формат флаєра або візитки з інструкцією:

 

Всі доступні варіанти носіїв ви можете вибрати в розділі «Носії» на нашому сайті

 

Читайте также

Читайте також

Обслуговування точки на Карті Google

27.10.2021

Автор: Mappers

На численні прохання наших постійних клієнтів ми вирішили додати послугу «Обслуговування / ведення точки на Карті Google» до себе в список послуг.

Інтернет бізнес та и послуги на Карті Google

27.10.2021

Автор: Mappers

Вітаємо. Сьогодні хочемо присвятити свій матеріал інтернет бізнесу, інтернет магазинам та всім тим, хто веде свій бізнес онлайн, але хоче чи вже використовує Google Мій Бізнес. Можливо, комусь буде цікава наша експертна думка щодо цього питання.

Кейс. Нью Лайф. Київ

26.10.2021

Автор: Mappers

Черговий успішний проект у місті Київ практично завершено, але так як результати нашої роботи дуже радують, ми вирішили не чекати 3-місячної паузи та опублікувати цей випадок.