Використання соцмереж замість сайту в Google Мій Бізнес

22.10.2021

Автор: Mappers

Останнім часом під час оптимізації точок на Карті Google, ми почали помічати, що все більше і більше людей використовують свою групу Вконтакті, бізнес сторінку Facebook або обліковий запис Instagram, як веб-сайт. І вписують їх URL поле "веб-сайт" в картці компаній Google Мій Бізнес.

В даному матеріалі ми розберемося, чи правильні така тактика, чи ні.

Почнемо з самої очевидної причини того, чому соціальні мережі не можуть поки що замінити веб-сайт. Це реєстрація. Більшість соціальних мереж забороняють дивитися контент (інформацію) про компанію та здійснювати будь-які корисні дії щодо сторінки без реєстрації.

Давайте розглянемо на прикладі сторінок:

 

Facebook - можна подивитися номер телефону, фото, відео, інформацію про компанію, видно публікації, але написати повідомлення не можна.  

 Інстаграм - можна побачити тільки фото компанії, зв'язатися неможливо.

Вконтакті - можна побачити номер телефону якщо він вказаний в описі, видно фото та кількість людей.

А що робити тим, хто не користується соціальними мережами? Це дурість, скажете ви, адже зараз майже у всіх є соцмережі. Але ми пропонуємо не гадати на кавовій гущі, а звернутися до статистики на прикладі України:

Українське комунікаційне агентство Plusone провело дослідження української аудиторії соціальних мереж Facebook та Instagram, які в 2019 змінили свою чисельність. Після того, як в лютому 2019 року кількість користувачів обох платформ досягла свого піку, адміністрація FB здійснила масове видалення фейкових акаунтів.

В загальному в Україні  користується Facebook 31% населення, Instagram - 26%. На регіональному рівні спостерігається наступна тенденція: розрив між відсотками використання соцмереж Facebook та Instagram найменший в тих областях, де раніше панували ВКонтакті та Однокласники.

Це означає, що створюючи сторінку в соціальній мережі, ми можемо повноцінно взаємодіяти лише з частиною потенційної аудиторії.

Коли людина відкриває картку компанії на Карті Google, її доступна наступна інформація: місце розташування компанії, телефон, презентація у вигляді фото чи відео матеріалів, також є можливість написати повідомлення (у компаній, які включили цю функцію). Подібну інформацію містить і сторінка в соціальних мережах. Але, щоб ознайомитися зі сторінкою в будь-якій соцмережі, потенційний клієнт повинен бути користувачем даної мережі. Тому краще потенційним  клієнтам давати посилання на сторінку в соцмережі після першої взаємодії. Важливе значення для компаній має наявність веб-сайту.  

 

Веб-сайт відвідують люди, які шукають додаткову інформацію, таку як:

 

  • Реальні кейси компанії / портфоліо
  • Детальна інформація про компанію
  • Схема взаємодії з клієнтом
  • Порядок роботи
  • Способи оплати тощо.

Тому краще, коли в пункті «Веб-сайт» власник бізнесу розміщує посилання на свій сайт, а не на сторінку в соцмережі.

Висновок: Пряме призначення сторінки в соцмережах - робота з вже існуючою аудиторією, збільшення цієї аудиторії за допомогою реклами в соцмережах. Нових клієнтів, які знайшли вашу компанію через Google пошук, краще спочатку перенаправити на веб-сайт. На цьому етапі велике значення має якість сайту. З іншого боку, для деяких типів компаній, є можливість додати сторінку з соціальної мережі в поле "запис на прийом" (наприклад, салон краси) або "посилання для форми бронювання" (готелі, нічні клуби), що допомогає збільшити взаємодію.

Для того, щоб все зробити правильно, краще звертайтеся до нас :)

Безкоштовний аудит точки на Google Карті

Читайте также

Читайте також

Просто про складне. Пошук Google у 2022 році

29.10.2021

Автор: Mappers

Давайте з вами все-таки спробуємо розібратися, як же працює пошук Google в 2022 році?

 

Карти Google дозволять відстежувати місце розташування

27.10.2021

Автор: Mappers

Днями у Google Maps з'явилася можливість вручну додавати нагадування про місце паркування.

Топ пошукових систем в Україні

16.10.2021

Автор: Mappers

В даний час ніяких глобальних змін в цьому питанні не передбачається. Взагалі на українському і глобальному "ринках", якщо цей параметр можна назвати вдалим, практично монополія Google пошуку. Що з одного боку зрозуміло так і з іншого боку — сумно!