Як викликати «Ревізор» магією Mappers

27.10.2021

Автор: Mappers

В "далекому" 2017 році, коли ідея нашої компанії тільки зароджувалася і ми активно працювали над просуванням об’єктів сфери обслуговування в м. Кам'янець-Подільський, ми намагалися шукати нових клієнтів серед знайомих, друзів і друзів знайомих. Одним з таких міні-проектів стала перукарня «Нова Цирульня». Про рекламу для цієї перукарні та її наслідки розкажемо в цій статті:  

Вашій увазі пропонуємо відеосюжет на цю тему -  для тих, хто не любить читати:

 

  1. Частина Обставини

Вітаю, друзі. Мене звати Ярослав і я засновник компанії Mappers. Напередодні нового 2020 року в нашій компанії було лише 12 партнерів і 4 співробітника, тепер з кожним роком ми ростемо і розвиваємося. Але сьогодні мені би хотілося повернутися в той час, коли ідея компанії, яка б допомагала бізнесу в просуванні на карті Google тільки зароджувалася.

Весь 2016 рік я працював над просуванням мережі кафе Диканька, Витребеньки і Гоцьки, це був експериментальний проект. В результаті експериментів та порівнянь я зміг вивести формулу успіху просування бізнесу на Карті Google. Я застосував 4 різні тактики на всі кафе, і вже на початку 2017 року чітко знав, як успішно просувати точку на карті.

Далі я запропонував таке просування власниці невеликої перукарні, що знаходиться на центральному ринку нашого міста, назва перукарні - «Нова Цирульня». Для перукарні я заповнив перший в моєму житті бриф, зібрав всю необхідну інформацію та розпочав процедуру реєстрації точки на Карті Google.

Завдання було непросте: точка знаходиться на ринку, в самому центрі. Я думав, що листоноша ніколи не приносить туди пошту, але я помилявся. Хоча на ринку одна адреса на всі об’єкти підприємницької діяльності, але дирекція ринку добре знає всіх своїх орендарів і лист прийшов з першого разу. Згодом ми зареєстрували на ринку ще декілька точок (але вже з деякими проблемами в процесі). Пізніше з'явилася процедура ручної реєстрації, що суттєво полегшило процес.

І ось точка на карті зареєстрована, потрібно заповнити всю інформацію і зробити якісні фото, які б не тільки відповідали вимогам системи, але й подобалися самій господині. Я найняв мого першого фотографа – Павла.  Він виявився справжнім Pro. За відносно невеликі кошти Паша зробив дуже гарні фото.  Я з вашого дозволу опублікую декілька фото.

Що можна сказати про цю перукарню? На вигляд це не дуже привабливий контейнер переважно яскраво жовтого кольору з дизайном з 90-х років, до речі у нас в Кам'янець-Подільському такий дизайн можна зустріти і зараз ... і нікого це не бентежить.

Основні проблеми в перукарні - це маленький простір, бідний вигляд і чисто совковий підхід до роботи з клієнтом.

Але я б хотів, щоб ви зрозуміли, що тут стрижуться в основному люди з ринку. Ціна на послуги невелика, якість – хороша.

ПРИЙШОВ → ПОСТРИГСЯ → ПІШОВ.

Якщо ви бажаєте щоб з вами гралися 2 години, водили хороводи, то вам краще в салон краси або Barbershop. А якщо бажаєте швидко, недорого і добре підстригтися - вам сюди.

 

Це проста і зрозуміла істина.

Але я ж недосвідчений і з запалом в очах! А це означає: будемо робити все по максимуму!

 

На той момент я ще до кінця не розумів, як працює система і в деяких питаннях хотів піти проти неї. Ми написали велику кількість фіктивних відгуків з високим рейтингом. Це вже потім, я придумав спосіб просувати точку на карті ЛЕГАЛЬНО, але тоді це здавалося прийнятною ідеєю. Ми склали графік публікацій матеріалів. І ще зробили багато роботи, яка ефективна і сьогодні, але я вам не буду розкривати наші напрацювання та маленькі секрети.

Але це спрацювало, ще й навіть краще, ніж ми думали. Вже через 3 місяці перукарня «Нова Цирюльня» була в топі списку пошуку по Карті Google, її знаходили по словам «перукарня» і «салон краси» більше ніж в 90% запитів.

Спочатку власниця перукарні хотіла дати рекламу для того, щоб збільшити штат співробітників. В перукарні бракувало хороших спеціалістів, які б змогли витримати напружений графік роботи та нелегкі умови. Але, навіть за хорошу оплату, не завжди легко знайти таких людей.

  1. Частина. «РЕВІЗОР»

На початку 2018 року мені дзвонить моя співробітниця Вікторія та запитує, чи дивився я передачу "Ревізор".

Правду кажучи, телевізор я дивлюся два рази на рік і то випадково в супермаркеті, де ними торгують. Від слова зовсім не...

Яке ж було моє здивування, коли я побачив, що популярна на телебаченні передача вибрала перукарню «Цирюльня» для перевірки.

Я одразу зателефонував власниці перукарні і, вислухавши її переживання та побоювання, що я зробив їм ведмежу послугу, заспокоїв.  По-перше, ситуацію можна використати на свою користь, а по-друге – так, у них високий рейтинг і він не зовсім відповідає реаліям, але, чорт забирай, хвилина на телебаченні коштує 8000 доларів і все, що зараз потрібно - це радіти і намагатися отримати від ситуації все можливе.  Я порадив підготуватися до другого приїзду знімальної групи, виправити всі вказані недоліки.

Раїса (власниця перукарні) дуже любить свою роботу, піклується про свій бізнес, постійно думає, як його покращити. Так, можливо, вона не розуміється на питаннях маркетингу чи управління на найвищому рівні. Але людина небайдужа до того, що робить. Хочу зазначити, коли передача вдруге відвідала Нову Цирюльню було видно, що була проведена колосальна робота.

На передачі "Пристрасті за Ревізором" колектив перукарні тримався гідно. Ця моя думка. Їх на цю передачу заманили тим, що будуть показувати, яку думку про перукарню мають  реальні клієнти.   Було опитано багато людей,  які в день першого приїзду програми відвідували Нову Цирюльню. Але це так і не показали. На мою думку вирізали дуже важливі моменти.

Дуже шкода: я намагався організувати інтерв'ю з колективом перукарні (изменить в русском варианте), але вони постійно переносили зйомку і я просто зрозумів, що люди втомилися. В них немає мети бути популярними або просувати свій бізнес до міжгалактичного масштабу.

Люди працюють усе життя, працюють наполегливо, чесно - і цього їм вистачає.

Хочу побажати їм хороших клієнтів, міцного здоров'я і стійкої нервової системи. Поменше стресу в новому році!

Я б не хотів, щоб в очах нашого читача, цей матеріал виглядав, як хвастощі. Адже залишається частка ймовірності, що цей заклад вибрали абсолютно випадково, хоча в самій передачі і вказали на те, що у перукарні був хороший рейтинг і багато відгуків (які писали ми).

Що ж сьогодні?

Сьогодні компанія Mappers пропонує вам такі послуги та технології:

  • просування бізнесу на карті Google;
  • оптимізація Google Мій Бізнес;
  • реклама у соціальних мережах;
  • навчання ваших співробітників роботі із інтернет сервісами;
  • розробка веб-сайтів та програм для автоматизації бізнесу;
  • консультації з питань реклами та маркетингу.

Читайте также

Читайте також

Як поскаржитися на профіль на Карті Google

27.10.2021

Автор: Mappers

У червні 2020 року google додала нову можливість — поскаржитися на профіль, який залишив відгук на Карті Google. Це хороша новина для тих компаній, проти яких йде війна за хороший рейтинг на Карті Google.

Інтернет бізнес та и послуги на Карті Google

27.10.2021

Автор: Mappers

Вітаємо. Сьогодні хочемо присвятити свій матеріал інтернет бізнесу, інтернет магазинам та всім тим, хто веде свій бізнес онлайн, але хоче чи вже використовує Google Мій Бізнес. Можливо, комусь буде цікава наша експертна думка щодо цього питання.

Блокування Google Мій Бізнес у зв'язку з COVID

20.03.2020

Автор: Mappers

Чому не відображаються відгуки на карті? Чому я не можу відповісти на відгук на Карті Google? Чому не публікуються записи Google Мій Бізнес? Служба підтримки Google не відповідає. Блокування Google Мій бізнес