Зміни у формі оформлення скарг на Карті Google

26.10.2021

Автор: Mappers

Всім привіт, Google змінив форми оформлення скарг на точку на Карті Google. Тепер можна поскаржитися і виправити всі пункти, які не відповідають правилам розміщення на Карті Google. Обговоримо.

Сьогодні ми виконували завдання, пов’язане із чисткою розміщень на карті, які не відповідають правилам розміщення на Карті. Це стосувалося точок конкурентів нашого клієнта в Москві. І що ж ми побачили?

Ммммммм, нові форми:

  1. Вибираємо місце, яке не відповідає правилам розміщення на Карті

2. Далі, обираємо → "Запропонувати виправлення" → "Це місце закрито або знаходиться не тут".

  1. Наші нові варіанти:

 

  • Детальніше:

    • Тимчасово закрито — обираємо тоді, коли компанія тимчасово закрита через COVID чи з іншої причини, а власник бізнесу не користується Google Мій Бізнес чи просто забув це відмітити.  
    • Закрито назавжди — я прийшов, тебе нема…. Коли бізнес зовсім припинив своє існування.
    • Цього місця тут немає — Використовується для видалення неправдивих відомостей, коли компанії тут немає. Це те, що ми обирали раніше: бізнес нібито є, але фактичної його точки немає. Дуже часто інтернет компанії забувають про те, що розміщувати на Карті Google можна лише реальні публічні, фізичні місця. Компанії, які надають онлайн послуги, вказуються в каталозі. Робота в таксі в Москві – саме такий випадок. При достатній кількості таких скарг точка може бути видалена, якщо власник бізнесу не доведе зворотнє.
    •  Місце на карті вже є – цю форму обирають в тому випадку, коли знайшли дублікат. Ми намагаємося видаляти точку з меншою кількістю інформації, дублікати, створені конкурентами тощо.
    • Неприйнятна, шкідлива або неточна інформація – «дівчина на годину», «чаклун Василь» тощо.
    •       Це місце не відноситься до загальнодоступних – Нарешті! Саме те, що було потрібно! Існує багато компаній, які дійсно працюють, але у них немає фактичного офісу. Такі компанії потрапляють в каталог послуг. На даний момент ці компанії поступаються в пошуку реальним об'єктам на карті. Статистика їх нижче приблизно в 10 разів, але ми думаємо Google і це завдання вирішить згодом. Ось як виглядає компанія з територією обслуговування, на карті:
  • Компанія переїхала —компанія переїхала і точку не перенесла
  • Інше – Що ще може бути інше, не знаю, як на мене, всі нюанси зараз враховані, але раптом…

 

Сподіваємося, що і Вам (тим хто любить чистоту на Карті Google і пильнує її) і нам – тим, хто працює над просуванням точки на Карті Google - дане нововведення спростить це завдання. Головне, що ті компанії, які сьогодні надають послуги по телефону або через сайт / програму не будуть видалятися, а отримують шанс бути розміщеними на карті з територією обслуговування замість точки. Це крок назустріч бізнесу.     

        Такі компанії повинні додати свій сайт в Google каталог і це допоможе в індексації.

        Як і раніше, Mappers наполягає: якщо у вас є компанія і офіс, є можливість повісити вивіску, навіть у великому ТРЦ або офісному центрі / коворкінг - зробіть це! Зробіть фото, хоча б на телефон. І нехай 1-2 клієнта, але вас знайдуть. І модератор не буде прискіплюватися.

Удачі в роботі

Бесплатный аудит точки на Google Карте

Читайте также

Читайте також

Реальний Кейс Apsardzes Alianse Латвія

26.10.2021

Автор: Mappers

До вашої уваги реальний кейс роботи нашої компанії. Тільки цифри та статистика без купюр.

Технологія просування на Google Картах

21.10.2021

Автор: Mappers

Ни для кого не секрет, что для того, чтобы получить результат, нужно приложить усилия.

Що таке GEO реклама, Частина 3

20.10.2021

Автор: Mappers

Цей сюжет детально розповість вам про всі переваги та недоліки ГЕО Реклами. А також чим конкретно займається наша компанія. Дасть наочний приклад.